کد خبر 377427
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

در ادامه اعتراضات به خشونت‌های پلیس در آمریکا،‌ معترضان این بار در اقدامی تازه که "صبحانه سیاه" نام گرفته به رستوران‌هایی در نیویورک و کالیفرنیا که اغلب محل حضور سفیدپوستان است، وارد شده و با سردادن شعار اعتراضات خود را اعلام کردند.

به گزارش مشرق، روزنامه دیلی میل نوشت: این معترضان با در دست داشتن بنر و سردادن شعار وارد "مکان‌های تجمع سفیدپوستان" از جمله لالیس، مایالینو و میدان پرشینگ شدند.

معترضان فریاد می‌زدند: هر 28 ساعت یک سیاهپوست در آمریکا به دست پلیس کشته می‌شود. آن‌ها خواهران و برادران ما هستند. امروز و هر روز ما جان و زندگی آن‌ها را گرامی می‌داریم.

آنها در هر رستوران از مشتریان خواستند تا بایستند و مشت‌های خودشان را در حمایت از «زندگی سیاهپوستان» بالا ببرند. در تعدادی از رستوران‌ها ظاهرا مشتریان این اقدام را انجام دادند.

یکی از معترضان در حساب توییتر نوشت: ما در وقت صرف صبحانه مزاحم شما شدیم تا بدانید جنگی بر سر زندگی سیاهپوستان وجود دارد و ما ساکت نخواهیم ماند.

اگرچه این اعتراضات به صورت صلح آمیز برگزار شد و هیچ بازداشتی نداشت، اما گزارش‌هایی از بحث‌های تند میان معترضان، کارکنان و مشتریان برخی رستوران‌ها منتشر شد.

صبحانه سیاه در نیویورک+تصاویر

صبحانه سیاه در نیویورک+تصاویر


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قلی ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    وای ی ی ی ی ی خدای من چقدر اوضاع تو آمریکا بحرااااااااااااانیه!!
  • سارا ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    صداشون به هیچ جا نمی رسه. چون تمام مدعیان حقوق بشر؛ همونهایی هستند که مرتکب این اعمال نژادپرستانه می شن. حالا اگر توی کشور ما یه جانی و متجاوز رو قانونی اعدام کنند, همون مدعیها ببین چه جنجالیهایی به راه میندازن که حقوق بشر نقض شده !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس