کد خبر 377280
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

روز گذشته شهردار نیویورک با تظاهراتی مواجه شد اما این تظاهرات از جانب مخالفان نژادپرستی نبود بلکه افسران پلیس این تظاهرات را برپاکرده بودند.

به گزارش مشرق، در هفته‌های اخیر تظاهرات علیه عملکرد پلیس نیویورک، مسئولان شهری را دچار مشکل کرده است. علت اصلی اعتراض‌ها به برخوردهای نژادپرستانه پلیس نیویورک با سیاهپوستان مربوط بوده است.

اما حالا «بیل دی بلازیو» شهردار نیویورک با تنش جدیدی مواجه شده است. روز گذشته این مقام نیویورکی با تظاهراتی مواجه شد اما این تظاهرات از جانب مخالفان نژادپرستی نبود بلکه افسران پلیس این تظاهرات را برپاکرده بودند.

هزاران نفر از افسران پلیس در این تظاهرات شرکت داشتند. آن‌ها که در مراسم تشییع جنازه یکی از افسران پلیس شرکت داشتند، به شهردار نیویورک پشت کردند.

افسران پلیس از سخنان اخیر شهردار نیویورک خشمگین بودند. دی بلازیو به پسر نیمه سیاهپوست خودش توصیه کرده است که درباره عملکرد و رفتار پلیس مراقب باشد.

به گفته افسران معترض، این سخنان دی بلازیو سبب تشدید احساسات ضدافسران پلیس در نیویورک شده است و بی‌احترامی به دو افسر پلیسی به شمار می‌رود که اخیرا در نیویورک کشته شده‌اند. این دو افسر پلیس در ادامه اعتراض‌های ضدخشونت پلیس نیویورک، کشته شده‌اند.

{$sepehr_album_21726}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    چقدر پلیس دارن
  • امیین ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اگه اینا شورش کنن دیگه کسیو ندارن جلو اینارو بگه ، آمریکایی ها هیچوقت تدبیر امام رو در تشکیل سپاه و بسیج نداشتن
  • محسن ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خراب شده نیویورک که شهر نیست، ابر شهره... پس نیاز به این همه مراقبت داره دیگه. با اون وضع بزه پیشرفته در آمریکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس