کد خبر 377373
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تیم امید و بانوان یک سال و برای تیم ملی دو سال بیشتر فرصت نداریم و دیگر الان نباید به فکر تغییرات باشیم و پس از همین دو سه تغییری که انجام شد باید به برنامه‌ها و کارمان ادامه دهیم.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در گفت‌وگویی رادیویی در مورد حضور حسن‌زاده در کمیته انضباطی گفت: حسن‌زاده از دیروز به سر کار خود بازگشت البته او یک مقدار دلخوری داشت و اعتقاد داشت که به او توهین شده است با این حال او به دفترش بازگشت و کارش را دوباره آغاز کرد.

وی در مورد اینکه آیا تغییراتی که در فدراسیون فوتبال رخ داده با هماهنگی وزارت ورزش بوده است گفت: هر تغییراتی که می‌خواهیم بدهیم باید با حراست وزارت ورزش هماهنگ کنیم و این یک قانون کلی برای تمام رشته‌هاست. شاید یک فرد عدم صلاحیت داشته باشد پس بنابراین کسی که می‌آید باید توسط حراست وزارت ورزش صلاحیتش تایید شود. بنابراین پس از هماهنگی‌های لازم و تایید آنها افراد را برای سمت‌های جدید می‌آوریم.

کفاشیان تصریح کرد: باید اعتماد وزارت ورزش را جلب کنیم. اگر وزارت خانواده‌های ورزش و فوتبال اعتماد نداشته باشد روند کارها کند شده و این موضوع به فوتبال صدمه می‌زند. در هر صورت اگر نارضایتی هم باشد باید مجمع تشکیل شده و کاندیداها وارد شوند تا تغییرات لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات به معنای یک شوک در فدراسیون فوتبال است تاکید کرد: نمی توان گفت شوک چون همیشه شوک نتایج خوبی به همراه ندارد. حتی برخی مواقع هم که در تیم‌های فوتبال شوک وارد می‌کنند شاید حاشیه‌ها و تبعاتی را به همراه داشته باشد اما چون سیستم ما همان سیستم قبلی و هیات رئیسه‌مان نیز همان هیات رئیسه است باید سعی کنیم با تعامل بیشتر کارها را پیش برده و در ادامه روندی را ایجاد کنید تا کمیته توسعه قوی‌تر و با برنامه‌تری را داشته باشیم.

وی یادآور شد: برای تیم امید و بانوان یک سال و برای تیم ملی دو سال بیشتر فرصت نداریم و دیگر الان نباید به فکر تغییرات باشیم و پس از همین دو سه تغییری که انجام شد باید به برنامه‌ها و کارمان ادامه دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس