کد خبر 376382
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

کارشناس نظارت در کابینه رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که این رژیم آمادگی درگیر شدن در جنگی تازه را ندارد.

به گزارش مشرق، شبکه 1 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که کارشناس نظارت در کابینه این رژیم با در نظر گرفتن نتایج جنگ غزه و تهدیدهای حزب الله، بر این باور است که وضع نیروهای ذخیرۀ ، به گونه ای است که برای جنگ آینده آمادگی ندارد.
"ایلیران تال" خبرنگار نظامی این شبکه صهیونیستی، گزارش کارشناس نظارت در کابینه این رژیم و جزییات آن در خصوص جنگ آینده را نگران کننده دانست و گفت: "بر اساس این گزارش، نیروهای ذخیره تقریبا تمرین نمی کنند و تاکنون چندین رزمایش ِ آنان به سبب کمبود بودجه لغو شده است و اکنون بیم آن می رود که اگر جنگی در بگیرد، نیروهای ما، بدون داشتن آمادگی، وارد عرصه جنگ شوند."

تال افزود: "در این گزارش، همچنین تاکید شده است که برخی از تجهیزات و مهمات یا ناقص یا از کار افتاده هستند. حتی برخی از جنگ افزارها هم خرابند، انبارهای مهمات، هم در جنگ 1973 و هم در جنگ دوم لبنان به سال 2006 ناکارامد بودند."

خبرنگار شبکه 1 تلویزیون رژیم صهیونیستی صریحا اذعان کرد: "به نظر می رسد که ارتش اسرائیل، از اشتباهات گذشتۀ خود درس نمی گیرد."
وی همچنین با استناد به گزارش کارشناس نظارت در کابینه رژیم صهیونیستی فاش کرد که رئیس ستاد ارتش و وزیر دفاع این رژیم، کاستی هایی که به آن اشاره شد را به مسئولان سیاسی ابلاغ نمی کنند و این خلاف قانون است.
تال همچنین از اختلالات سنگین مالی در عرصه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد بودجه ها و هزینه های هنگفتی به برخی از مستشاران داده می شود که مشخص نیست، چه مشاوره ای به واحدهای ساخت تسلیحات می دهند.
"ولید محمد علی" کارشناس متخصص در امور رژیم صهیونیستی، در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه العالم، در تبیین علت این اختلالات و کاستی ها گفت: دان حالوتس رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ لبنان به سال 2006، به جای این که دغدغه جنگ داشته باشد، سرگرم فروش سهام و اوراق خود بود. حتی برخی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی، سلاحی را که در اختیار دارند می فروشند و چه بسا همین سلاح، در عملیات ضد صهیونیستی به کار گرفته می شود.

وی تاکید کرد: مساله بسیار ساده است؛ صهیونیست ها به امید سود بردن، به فلسطین اشغالی آمده اند و اکنون نیز هر کس در رژیم صهیونیستی، تنها به منافع شخصی خود می اندیشد. به همین سبب، ارتش این رژیم کاملا آمادگی خود را از دست داده است و در وضعی بحرانی به سر می برد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    نهایت زندگی اسرائیل 15 سال آیندس
  • احسان ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    0 0
    خیلی خیلی گفتی...
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    متاسفانه این عدم آمادگی در زمانیه که خطر داعش وجود داره. و در این شرایط عاقلانه نیست که سوریه یا لبنان اقدام به تحریک اسرائیل کنند. یا مثلا پاسخی جدی که منجر به وخامت اوضاع بشه به تهاجم نیروی هوایی اسرائیل بدند. چون با این کار مجبورند در دو جبهه داعش و اسرائیل بجنگند. اما خیر در چیزیست که اتفاق میفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس