کد خبر 376288
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با کسب بیشترین آرا صندوق‌های رای انتخابات درون حزبیِ حزب حاکم به عنوان رهبر «لیکود» ابقا شد.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی حزب حاکم رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، «بنیامین نتانیاهو» به راحتی در انتخابات درون حزبی پیروز شد و پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی در 17 مارس (26 اسفند) به عنوان رهبر لیکود ابقا شد.
 
«نوگا کاتز» سخنگوی لیکود به خبرگزاری فرانسه گفت، آراء 60 درصد صندوق‌های رای شمرده شده و نتانیاهو 80 درصد آرا را به خود اختصاص داده و «دانی دانون»، تنها رقیب او، تنها 20 درصد آرا را کسب کرده است. به گفته وی، نتیجه نهایی امروز اعلام می‌شود.
 
نتانیاهو بار دیگر در حالی به عنوان رهبر حزب لیکود برگزیده شد که «شای گالیلی» بازرس حزب لیکود چهارشنبه گذشته، او را از رقابت برای رهبری حزب «لیکود» کنار گذاشت و او را به سواستفاده از منابع مالی این حزب متهم کرد.
به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، گالیلی به دلیل بی‌نظمی مالی، صلاحیت نتانیاهو را رد کرد. نتانیاهو متهم است از منابع مالی لیکود برای رقابت‌ انتخاباتی شخصی خود استفاده کرده است.
بر اساس این گزارش، نتانیاهو نیز به نوبه خود تاکید کرد که این دستور الزام‌آور نیست و او احتمالا به این موضوع اعتراض خواهد کرد. با توجه به نفوذ نتانیاهو در لیکود و همچنین نبود گزینه جدی برای رهبری حزب، بسیاری از منابع صهیونیستی نوشته‌اند که تصمیم گالیلی احتمالا پایدار نمانده و رهبر کنونی لیکود بار دیگر به رقابت بازمی‌گردد که چنین شد و در نهایت او بار دیگر به عنوان رهبر این حزب برگزیده شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس