کد خبر 376346
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

باشگاه منچستر سیتی قرارداد ستاره خط میانی خود را تمدید کرد و این هافبک گلزن می تواند تا پایان فصل به صورت قرضی در سیتی بازی کند.

به گزارش مشرق، فرانک لمپارد در نیم فصلی که در سیتی بازی کرده نمایش خوبی داشته و گل های حساسی برای این تیم به ثمر رسانده است. قرارداد لمپارد با منچستر سیتی تا پایان سال 2014 بود و باید این بازیکن ملی پوش به فوتبال آمریکا برمی گشت تا برای تیمش بازی می کرد اما منچستر سیتی با توجه به عملکرد خوب لمپارد قرادادش را تمدید کرد تا او یک نیم فصل دیگر در سیتی باقی بماند.

سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی صبح پنج شنبه اعلام کرد که قرارداد لمپارد یک نیم فصل دیگر تمدید شد و او تا پایان فصل جاری برای سیتی بازی خواهد کرد.

خط میانی منچستر سیتی با حضور بازیکنانی چون یایا توره، فرناندینیو، فرناندو و سمیر نصری نمایش خوبی از خود نشان داده است و پیگرینی دوست ندارد تا لمپارد با توجه به نمایش خوبی که داشته از این تیم جدا شود.

لمپارد با چلسی شناخته شده است. او هر چند یک هافبک بود اما به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی انتخاب شد. او چاره ای جز جدایی از چلسی نداشت چرا که مورینیو دیگر او را نمی خواست. لمپارد به نیویورک رد بولز آمریکا پیوست اما علاقه پیگرینی به او باعث شد تا به لیگ برتر انگلیس بازگردد. او نمایش خوبی در سیتی داشته است و گلی که در دیدار برابر چلسی به ثمر رساند باعث شد تا شاگردان مورینیو در شهر منچستر پیروز نشوند. او یک گل سه امتیازی هم برای سیتی به ثمر رساند تا نشان دهد که دوران او هنوز به پایان نرسیده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس