رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش، صبح امروز با حضور رییس جمهور و فرماندهان عالیرتبه نظامی با برگزاری رژه دریایی پس از ۶ روز در دریای عمان پایان یافت.

به گزارش مشرق، رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش، صبح امروز با حضور رییس جمهور و فرماندهان عالیرتبه نظامی با برگزاری رژه دریایی پس از 6 روز در دریای عمان پایان یافت.

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری بیش از 100 فروند شناور، سطحی – هجومی ، راکت انداز تندرو، شناورهای زیر سطحی انواع یگان‌های پروازی و هوا ناو، تعداد زیادی از شناورهای بومی در قالب نیروهای مردمی به منظور نمایش قدرت دریایی با آرایش تاکتیکی منظم و با انجام رژه با شکوه دریایی آمادگی رزمی و اقتدار دریایی خود را امروز به نمایش گذاشتند.

شناورهای نیروی دریایی با طی هزاران مایل از مناطق مختلف و گستره دریای عمان و شمال اقیانوس هند با برنامه‌ریزی دقیق و هدایت فرمانده هان جوان در این رژه با شکوه شرکت کردند.

هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرینات تاکتیکی وعملیاتی تاکتیکی مشترک، تبادل تجربیات بین افسران جوان و باتجربه، استفاده از دستاوردهای بومی و داخلی صنایع دفاعی کشور و ارزیابی توان عملیاتی آنها، ارزیابی عملکرد نیروهای شرکت کننده در رزمایش از سوی داوران عالی رتبه نظامی، تقویت آمادگی های رزمی یگان‌های ارتش در شرایط بحرانی و نبردهای نامتقارن و اعلام پیام های صلح ودوستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه برای ثبات پایداری و امنیت منطقه‌ای از جمله نتایج و دستاوردهای مهم این رزمایش  بود.

رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسول الله (ص) پس از یک هفته تلاش خستگی ناپذیر و هماهنگ نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحقق اهداف  مورد نظر و دستیابی به نتایج ارزشمند و دستاوردهای مهمی که برای ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به همراه داشت به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    درود بر ارتش و قوای مسلح ایران که حامی ملت و منافع ملت ایران هستند جاوید ایران
  • سرباز وطن ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    درود بر ارتش سرفراز ایران
  • سرباز وطن ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    چطوری مشرق چرا نظرمو حذف میکنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس