مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: نتیجه بازی پرسپولیس ـ فولاد تغییر نخواهد کرد چون در زمان قانونی این اعتراض صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی‌ها به بازی سروش سعیدی به دلیل سرباز بودن اعتراض کرده‌اند آیا این اعتراض قابل قبول است یا خیر، گفت:‌ طبق بند 4 ماده 86 وقتی بازیکنی حین بازی مشکلی دارد باشگاه فقط دو ساعت بعد از بازی فرصت اعتراض دارد. اگر بعد از دو ساعت باشد به اعتراض آنها رسیدگی نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: همانطور که در بازی ایران و عراق، ایران به میانگین سنی یکی از بازیکنان عراقی اعتراض کرد و به این اعتراض رسیدگی شد.

نصیرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی سپاهان که بازی صفر بر صفر شد در مورد رحمان احدی اعتراض شد که این موضوع در زمین بود که مورد قبول نیز قرار گرفت. این داستانی که گفته می‌شود بازی در چنین مواقعی 3 بر صفر به پایان می‌رسد برای گذشته است و چیزی به نام 3 بر صفر وجود ندارد.

مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پایان در مورد بازی پرسپولیس و فولاد گفت: با این صحبت‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد تغییر نخواهد کرد چون در زمان قانونی این اعتراض صورت نگرفته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرشاد ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    خب معلوم کاری که با برنامه ریزی سازمان لیگ و افرادی همچون این آقا جهت بردین سر تیمهای تهرانی بخصوص پرسپولیس به نفع تیم شهرش تصمیم می گیرند نبایدم دست پرسپولیس به جایی برسد بخصوص که مسئولین بی عرضه ای دارد و فولاد هم که تیم دست به جیبی است
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    اين آقا هميشه از خودش قانون در مي اره به خصوص زماني پاي پرسپوليس در ميان باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس