رئیس سازمان بسیج گفت: در سال 88 برخی آقازاده‌ها هفته‌ای یک تا دو بار به انگلیس می‌رفتند. باید بررسی شود آنها در این کشور چه می‌کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش نقش دولت انگلیس در فتنه 88 که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی فرصتی برای عمق بخشیدن به بصیرت است نه شعار دادن.

وی افزود: رژیم سلطنتی انگلیس کینه عمیقی نسبت به اسلام و ایران دارد. به هم ریختن زمینه غارتگری انگلیس با یک فتوا همیشه برای آنها درد آور بوده است.

نقدی تاکید کرد: این کشور بعد از انقلاب زودتر از آمریکا با ایران قطع رابطه کرد و جزو اصلی‌ترین حامیان صدام در جنگ تحمیلی بود.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: ایران همیشه برای سیاست‌های استعماری انگلیس دست و پا گیر بوده و همه دیدند که چند سال پیش دو جوان پاسدار چگونه نیروهای ویژه انگلیس را مثل موش در خلیج فارس گرفتند.

نقدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:‌در سال 88 برخی آقازاده‌ها هفته‌ای یک تا دو بار به انگلیس می‌رفتند باید بررسی شود که آنها در این کشور چه می‌کردند.

وی با بیان اینکه عناصری از سفارت انگلستان با عامل اصلی اغتشاشات رفت و آمد می‌کردند، گفت: حرفه‌سازی حرفه تخصصی انگلیس است. آنها برای نفوذ دفاتر مراجع برنامه جدی دارند.

نقدی ادامه داد: انگلیس برای سه دوره آینده انتخابات ایران پیش‌بینی کرده که چه کسانی شاید وارد شوند و از الان در کنار آنها افرادی را قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج گفت:‌انگلیس مرد میدان رویارویی مستقیم با ما نیست برای همین به سمت تفرقه‌افکنی می‌رود.

نقدی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل امنیت ایران در فضای ملتهب منطقه این است که ما در کشورمان سفارت انگلیس و آمریکا نداریم.

وی افزود: یکی از سران فتنه که هنوز هم آزاد است، برای ایجاد خلل در انتخابات از کشورهای عربی پول گرفته و بعد با منسوبان امام عکس می‌اندازد و مدعی می‌شود پیرو خط امام است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • افشین تهران ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    اینکه این اقازاده ها با انگلیس دستشون تو یه کاسه هست و کی هستن برای هیچکسی پوشیده نیست اما ایا پرسیدن از اینها چقدر باید طول بکشه؟الان داریم به 6سال میرسیم و هنوز اینها دارن جولان میدن .ایا در مورد امنیت ملی هم باید اینها شامل رتبه اقازاده ای بشن؟؟
  • manaamhamintor ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    kasi ke noon haroom khord dige tamoom che aghazade che kase dige

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس