کد خبر 375636
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه دود اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به چشم تیم ملی فوتبال رفت، گفت: مشکلات زیادی پیش روی تیم ملی است و در این مورد من حق را به کارلوس کی‌روش می‌دهم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در خصوص وضعیت تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از صبح دوشنبه کنار تیم ملی بودیم زیر وظیفه خودم می‌دانستم از بازیکنان تیم ملی حمایت کنم تا آنها احساس غربت نکنند.

وی با بیان اینکه صبح دوشنبه و به مدت دو ساعت با کارلوس کی‌روش صحبت کرده، افزود: حقیقتا مشکلات زیادی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد. رقبای ما بازی‌های تدارکاتی زیادی را برگزار کردند اما ما متاسفانه نتوانستیم به اندازه کافی مسابقه تدارکاتی انجام ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: همانطور که همه می‌دانند در چند ماه اخیر اصطحکاک محسوسی بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال وجود داشته و نمی‌شود این زاویه داشتن را انکار کرد. من عقیده دارم دود این اختلافات تنها به چشم تیم ملی ایران می‌رود.

منصوریان در پایان گفت: اگر ما به فکر موفقیت تیم ملی هستیم، باید همه جوره از این تیم حمایت کنیم. کارلوس کی‌روش یک تنه نمی‌تواند هم به فکر بازی‌های تدارکاتی باشد، هم به مسائل فنی فکر کند و هم مشکلات مالی را حل کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس