کد خبر 375427
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یک اینفوگرافی میزان شیوع سرطان در ایران را بررسی کرده است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این اینفوگرافی که توسط  بهروز مظلومی فر و مریم سلیمی تهیه شده و دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشرکرده است  تیترهایی همچون "سونامی سرطان" از سوی افراد غیر متخصص  را زیر سئوال برده است.

در ابتدای این اینفوگرافی آمده است: دکتر سیدحسن هاشمی در بازدید از خراسان جنوبی اعلام کرد: آمار سرطان در ايران ۵ برابر كمتر از كشورهاي پيشرفته است. بر اساس گفته وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با مراجعه ای کوتاه به سایت رسمی سازمان بهداشت جهانی به این نتیجه می رسیم که برخی از اطلاع رسانی هایی که از سوی بعضی از افراد غیر متخصص در خصوص شیوع بالای سرطان در کشورمان انجام می شود و همچنین تیترهای عجیبی همچون "سونامی سرطان ایران را فراگرفته " کاملا نادرست است.

در این عکس ها اینفوگرافی زیر را مشاهده کنید:

{$sepehr_album_21425}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    مشرق جان واقعا خسته نباشی !!! این آمار واسه سال ۲۰۱۲ هست ما الآن تو سال ۲۰۱۵ هستیم ! به این که نمیشه اعتنا کرد نه نویسنده هاش رو میشناسیم که بگیم معتبره یا نه ، و نه سالش دیگه اعتبار داره تو عکس دوم نوشته آمار مال سال ۲۰۱۲ هست ، حداقل ۲۰۱۴ اش رو آماده میکردی ! ۲۰۱۲ ایران نسبت به الآن گل و بلبل بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس