کتاب زندگینامه شهید احمد متوسلیان با عنوان «فرمانده جدید» تالیف حسین نیری، به چاپ هشتم رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نهمین کتاب مجموعه قصه فرماندهان، با عنوان «فرمانده جدید» اثر حسین نیری به هشتمین چاپ خود رسید. این کتاب روایتگر زندگی شهید احمد متوسلیان است که توسط رژیم صهیونیستی دستگیر و مفقودالاثر شد.

احمد متوسلیان در مبارزات انقلاب اسلامی 57 و همچنین‏ در پاکسازی شهرهای کردستان از وجود ضد انقلاب نقشی چشمگیر داشت. او در سال 1360 تیپ 27 محمد رسول‏‌اللّه(ص) در قرارگاه کربلا را تشکیل داد که در عملیات‌‏های فتح‏‌المبین و بیت‌‏المقدس حضوری مؤثر داشت. در سال 1361 با حمله نیروهای اسراییلی به لبنان، احمد متوسلیان و همرزمانش برای کمک به مردم سوریه و لبنان به آن کشورها عزیمت‏ کردند. متوسلیان با وجود داشتن مصونیت دیپلماتیک، توسط شبه ‏نظامیان وابسته به رژیم صهیونیستی دستگیر شد و هیچ‌گاه به ایران بازنگشت.

پیش از این در مجموعه قصه فرماندهان کتاب هایی بر اساس زندگی فرماندهانی همچون شهید یوسف کلاهدوز ، شهید علیرضا موحد دانش، شهید محمد جهان آرا، شهید داوود کریمی، شهید حسن باقری، شهید مصطفی چمران، شهید حسین خرازی، شهید عباس بابایی، شهید ابراهیم همت و ... منتشر شده است.

کتاب «فرمانده جدید» اثر حسین نیری، در قطع پالتویی و جلد شومیز با 67 صفحه اولین بار در سال 1381 و هفتمین بار در سال 1387 به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس