کد خبر 374657
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

بعد از نخست وزیر رژیم صهیونیستی این بار بازرس حزب لیکود، وزیر جنگ این رژیم را به خاطر سوءاستفاده از منابع انسانی این وزارتخانه برای انتخابات درون حزبی احضار کرد.

به گزارش مشرق، بازرس حزب لیکود، بعد از «بنیامین نتانیاهو»، «موشه‌ یعلون» را به خاطر سوء استفاده از سرمایه انسانی وزارت جنگ این رژیم احضار کرد.

به گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»‌، بعد از اینکه «بنیامین نتانیاهو» از حضور در انتخابات داخلی حزب لیکود به خاطر سو‌استفاده مالی از منابع این حزب کنار گذاشته شد، بازرس این حزب قصد دارد «موشه یعلون‌» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به خاطر ظنین بودن به اینکه یک کارمند وزارت جنگ را برای رقابت‌های انتخاباتی درون حزبی استخدام کرده است، احضار کند.

بر اساس گزارش داخلیِ «شای گالیلی» بازرس حزب لیکود، از این کارمند وزارت جنگ خواسته شده با اعضا حزب تماس بگیرد، اطلاعات آنها را به‌روز کند و از آنها برای حضور در کنفرانس یعلون دعوت کند. گالیلی متذکر شد، استفاده از کارمندان وزارتخانه‌ها برای تبلیغ کاندیداتوری در انتخابات درون حزبی، استفاده از سرمایه انسانی تلقی می‌شود.

بر اساس این گزارش، یعلون در پاسخ به این موضوع گفته، دفتر وزارت جنگ اسرائیل مطابق با قوانین عمل کرده و در نتیجه ادعاهای بازرس لیکود معنا ندارد. وی افزود: «به علاوه طبق قوانین لیکود، بازرس حزب برای احضار یک کاندیدا و رد کاندیداتوری او اختیاری ندارد. کارمند موردنظر نیز پیش از تاریخ تعیین شده برای انتخابات درون حزبی، به طور موقت به عنوان جایگزینی برای مشاور پارلمانی، فعالیت خود را شروع کرد».

بازرس حزب لیکود، چهارشنبه نیز بنیامین نتانیاهو را به خاطر سواستفاده مالی از منابع مالی این حزب، از حضور در رقابت‌های درون حزبی لیکود کنار گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس