کد خبر 374633
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

رئیس‌جمهوری چچن تاکید کرد که تروریست‌های داعش هیچ سنخیتی با اسلام ندارند، آنها مولود غرب و بازیچه «اسرائیل» هستند و رسانه‌ها باید از بکار بردن لقب «اسلامی» برای آنها خودداری کنند.

به گزارش مشرق، «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهوری چچن خواستار آن شد که استفاده از عبارت «دولت اسلامی عراق و شام» در رسانه‌های گروهی ممانعت و از نامیدن این تروریست‌ها با عناوینی مانند مسلمان، مجاهد یا شهید پرهیز شود.

رئیس‌جمهوری چچن در گفت‌وگو با روزنامه روسی «ایزوستیا» گفت: «من این شیاطین را مسلمان خطاب نمی‌کنم. آنها پیامبر را آنطور که شایسته یک مسلمان است قبول ندارند. البته خیلی سخت است بگوییم آنها مسلمان نیستند، چون از نظر مذهبی این مسئله پیچیده‌ای است، اما ما برای اثبات این ادعا شواهد کافی داریم».

قدیروف یادآور شد که داعش از افرادی معتاد، غارتگر و کسانی که هیچ سنخیتی با دین ندارند، تشکیل شده است.

به گفته رئیس جمهوری چچن، داعش یک گروه تروریستی است که توسط کشورهای غربی به وجود آمده و و زیر نظر اسرائیل هدایت می‌شود و همه مسلمانان، روحانیون، بزرگان دین و اساتید دانشگاه‌ها به این واقعیت پی برده‌اند.

قدیروف با بیان اینکه تروریست‌های امروزی گمراه نیستند، بلکه مریض هستند، تاکید کرد که آنها قابل معالجه نیستند، لذا فقط باید آنها را نابود کرد.

رئیس‌جمهوری در رابطه با وقوع حمله تروریستی اخیر در گروزنی (پایتخت چچن)، با اشاره به اینکه دولت وی در حال حاضر بطور جدی به مسئله مبارزه با تروریسم پرداخته، گفت: «نیروهای امنیتی در حال آماده باش کامل هستند و به محض دریافت اطلاعات جدید بلافاصله به مناطق مختلف، حتی به جمهوری اینگوشتیا و یا جمهوری داغستان، اعزام خواهند شد و در صورت تایید گزارش‌های دریافتی تمام تروریست‌ها را نابود خواهیم کرد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 0
    خودت هم يه پا داعشي هستي يكي نيست به اين بدبخت وهابي بگه بيشتر داعشي ها از گور تو بلند مي شوند مرديكه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس