کد خبر 374429
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸

اولین کاروان روایت فتنه با موضوع بازخوانی وقایع سال 88 و حضور شاهدان عینی آن واقعه در سطح شهر تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، اولین کاروان روایت‌گری فتنه 88 با موضوع بازخوانی وقایع فتنه 88 برگزار شد.

بنابراین گزارش، کاروان روایتگری فتنه که روز گذشته از قم حرکت خود را آغاز کرده بود و برخی وقایع مربوط به فتنه در این شهر را مورد بررسی قرار داد، صبح امروز نیز با حضور در برخی نقاط مربوط به فتنه سال 88 در تهران اقدام به روایتگری این مکان‌ها برای حاضران کرد.

کاروان روایت‌گری فتنه در اولین مقصد خود با حضور در پاتوق کتاب در چهارراه کالج با حضور چند تن از شاهدان عینی و دانشجویان ارزشی فعال در مقابله با فتنه برخی وقایع روز مربوط به عاشورا و 16 آذر را مورد بررسی قرار داد.

این کاروان سپس با حضور در حسینیه هنر در خیابان 16 آذر از روایت‌گری سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فعالین مقابله با فتنه بهره‌برداری کرد و سپس با حضور در مزار شهدای گمنام در ناحیه مقداد از روایت‌گری تعدادی از فرماندهان و مسئولان وقت این ناحیه بهره‌مند شد.

مقصد بعدی کاروان روایت فتنه حوزه 117 نینوا بود که در ایام فتنه 88 مورد هجوم جدی فتنه‌‌گران قرار گرفت. روایت‌گران این کاروان وقایع حمله به این حوزه مقاومت و برخی تلاش‌ها برای مسلح کردن فتنه‌گران را برای حاضران تشریح کردند.

بنابراین گزارش، مسجد لولاگر به عنوان یکی از پایگاه‌هایی که فتنه‌گران قصد تسخیر آن را داشتند مقصد دیگر این کاروان بود که مسائل مربوط به درگیری‌های اطراف این مسجد نیز توسط فرمانده این پایگاه برای حاضران روایت شد.

مقصد پایانی اولین کاروان روایت فتنه نیز منزل شهید امیرحسام ذوالاعلی از شهدای فتنه سال 88 بود و اعضای کاروان ضمن شنیدن اظهارات خانواده این شهید و ویژگی‌های وی با مقام شهدای فتنه تجدید بیعت کردند.

بنابراین گزارش اولین کاروان روایت گری فتنه سال 88 با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه قم و با همکاری موسسه شیعه «وتر» تدارک دیده شده است و سعی دارد به موضوع بازخوانی وقایع سال 88 و ابعاد مختلف آن به صورت روایتگری مستقیم و حضوری بپردازد.

 

حجت‌الاسلام پناهیان در زمان حضور کاروان در مسجد لولاگر برای آنها سخنرانی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس