جواز شهادتش صادر شد و او را به سردخانه منتقل کردند. حسین در عملیات کربلای 1 به شدت زخمی شده بود و کاری از دست پزشکان بر نمی آمد ولی تا خدا نخواهد ، کسی مسافر عالم دیگر نمی شود ... حسین افشار منش ، از میانۀ راه شهادت برگشت تا مأموریتش را به پایان برساند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تهیه کننده و کارگردان برنامۀ تلویزیونی از آسمان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: در روایت این هفتۀ «از آسمان» که جمعه 5 دیماه ساعت 20 به روی آنتن شبکۀ دو سیما خواهد رفت 3 دهه رزمندگی سردار حسین افشارمنش را در گفتگو با خانواده و همرزمان ایشان بازنگری خواهیـم کرد.

   خورشیدی فرد ضمن طلب رحمت و مغفرت برای کشته شدگان زمین لرزۀ بم اضافه کرد: حسین افشار منش از اهالی خونگرم شهرستان بم بود که با وجود جانبازی و ضعف شدید جسمی هرگز حاضر به ترک میدان و خانه نشینی نشد.

   وی در پایان با اشاره به همزمانی پخش این برنامه با سالروز زمین لرزۀ بم افزود: حسین افشارمنش شهید نشد لکن با توجه به سیره رفتاری و شیوه زندگی اش بی تردید در روز حساب هم رتبۀ شهیدان خواهد بود. رتبه ای که خدای حکیم در آیۀ 58 سورۀ حج به آن اشاره نموده است.

   لازم به اشاره است که سردار حسین افشار منش از رزمندگان لشکر 41 ثارالله(ع) در دوران دفاع مقدس پس از سالها مجاهدت صادقانه روز 22 اردیبهشت 93 بر اثر سانحۀ رانندگی دار فانی را وداع گفت و به صف یاران شهیدش پیوست. آخرین ردۀ مسئولیتی وی فرماندهی تیپ مکانیزه ذوالفقار نیروی زمینی سپاه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس