از آسمان جمعه بیست و یکم و شنبه بیست و دوم آذرماه با دو برنامۀ دیگر به سراغ همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس می رود.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - از آسمان جمعه بیست و یکم و شنبه بیست و دوم آذرماه با دو برنامۀ دیگر به سراغ همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس می رود.

تهیه کننده و کارگردان برنامۀ تلویزیونی از آسمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فراسیدن اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به خبرنگار ما گفت: جمعه بیست و یکم آذرماه ساعت 20 در قسمت دوم روایت خاوادۀ شهیدان اسدی خانوکی حبیب اله برادر شهیدان عبدالرضا، حسن و حسین از روزهای اسارتش برای ما سخن خواهد گفت.

امیر خورشیدی فرد با تأکید بر لزوم به تصویر کشیدن رزمندگی و حماسه سازی همۀ ایران در دوران دفاع مقدس افزود: از آسمان در برنامه ای دیگر که ساعت 16 شنبه بیست و دوم آذرماه به روی آنتن خواهد رفت زندگی، رزمندگی و شهادت سردار محمدحسین مرادی از اهالی شهرستان بم را به تصویر خواهد کشید.

وی در ادامه افزود: مرادی شیفتۀ شهادت بود و پس از خدمت در مناطق مختلف جنوب شرقی کشور سرانجام در 26 مهرماه 88 همراه با سردار شوشتری و جمع دیگری از پاسداران و بومیان منطقه پیشین به آرزوی دیرینه اش رسید و منادی وحدت شیعه و سنی در ایران شد.

 گفتنی است از آسمان کاری است از شبکۀ دو سیما که بیش از 15 سال از عمر تولید و پخش آن می گذرد و در این دو برنامه مرتضی اعطاسی، جعفر اکبری، نادرگهرسوری، بابک مهدیزاده، سعید سلیمانی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء با خورشیدی فرد همکاری داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس