کد خبر 373953
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

دبیر فدراسیون تکواندو از ارسال نامه اعتراض رسمی ایران به فدراسیون جهانی در مورد اتفاقات رخ داده در مسابقات جام جهانی مکزیک خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا صیاد در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون تکواندو به صورت رسمی و مکتوب به فدراسیون جهانی تکواندو در مورد اتفاقات رخ داده در مسابقات جام جهانی مکزیک شکایت کرده است؟ اظهار کرد: در مسابقات مکزیک یک کار غیر اخلاقی از سوی کشور میزبان صورت گرفت و مسئولان فدراسیون همانجا اعتراض خود را اعلام کردند. بعد از بازگشت به کشور هم چندین جلسه برای رسیدگی به این مسائل و پیگیری آنها برگزار شد. پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در مذاکرات شفاهی که با مسئولان فدراسیون جهانی داشت مراتب اعتراض کشورمان را نشان داد.

وی افزود: فدراسیون شکواییه خود را فرستاده است و در جلساتی که با مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان داشتیم قرار شد آنها هم از طریق مراجع بین‌المللی این مساله را پیگیری کند.

دبیر فدراسیون تکواندو با بیان این که هیات رییسه فدراسیون هم به صورت ویژه پیگیری رسیدگی به این نامه نگاری‌ها با فدراسیون جهانی را به او سپرده است، گفت: در جلسه هیات رییسه این مساله مطرح شد و به بنده به عنوان دبیر فدراسیون ابلاغ کردند تا پیگیر این مسائل باشم.

وی ادامه داد: کره‌ای ها در بحث میزبانی ها و اقداماتی که به سود آنها باشد ید طولایی دارند، اما مکزیکی‌ها با این کارشان روی آنها را هم سفید کردند. این اقدام مکزیکی‌ها برای ما ناآشنا نبود، ولی واقعا کار ناصوابی انجام دادند که با روح ورزش از زمین تا آسمان مغایرت داشت. آنها در مسابقاتی چنین کاری کردند که برای ما چندان حائز اهمیت نبود.

صیاد گفت: میزبانی مکزیکی‌ها نامناسب بود و بلافاصله در همان مسابقات 15 کشور به صورت رسمی به آنها و فدراسیون جهانی اعتراض کردند.

وی در مورد مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت 94 در روسیه برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی شروع شده و سه مرحله در نظر داریم. قطعا کار آماده سازی تیم ملی به سرعت زیر نظر مقانلو ، بی باک و یوسفی کادر فنی موفق تیم ملی آغاز خواهد شد. آنها کارنامه درخشانی را داشته‌اند و حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان هم اهمیت زیادی برای ما دارد. امیدواریم بتوانیم در آن مسابقات هم نتیجه‌ مطلوبی را کسب کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس