کد خبر 373945
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

علي لطيفي دستيار سابق حميد استيلي امروز به عنوان سرمربي راه آهن برگزيده شد.

به گزارش مشرق، این انتخاب اولین انتخاب فوتبالی دادستانی است؛ نهادی که مسوولیت راه آهن را برعهده دارد.

لطیفی درباره حضورش در این پست می گوید: من اولین فردی بودم که بعد از کنار گذاشته شدن آقای استیلی از پست خودم کنار رفتم اما به هر حال ما باید خودمان گوشه این کار را می گرفتیم .من هم قبول کردم بخشی از این کار باشم و ایمان من به خدا در درجه اول و بعد به بازیکنان و البته توان فنی خودم باعث شد این پست را قبول کنم چون پتانسیل تیم را می دانم و مطمئنم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

لطیفی درباره اینکه آیا استیلی به تیم بازمی گردد یا نه ادامه داد: ما ادامه دهنده راه حمید خان هستیم و آرزوی من هم این است که ایشان به تیم برگردند اما ایشان اعلام کردند که در هیچ شرایطی پست دیگری را قبول نمی کنند.البته ما امیدواریم بالاخره با توجه به اینکه نیت دادستانی خدمت است و خیر است اتفاق خوبی در این مورد بیافتد.

او در مورد جدایی بازیکنان هم گفت: بازیکنان اگر قصد جدایی دارند باید با ما توافق کنند. بازیکنان در راه آهن می مانند و من قصد دارم همه آنها نگه دارم. اما آنهایی که می خواهند جدا شوند که 2،3 نفر هستند باید با ما توافق کنند و از باشگاه رضایت نامه بگیرند.

لطیفی در مورد نارضایتی بازیکنان از شرایط مالی باشگاه گفت: بعضی از بازیکنان 40 درصد از قراردادشان را گرفتند و کسانی که این 40 درصد را نگرفتند طلب پارسال شان را دریافت کردند. قرار است پولی که از سازمان لیگ به باشگاه می رسد به بازیکنان داده شود که آقای ابولقاسم پور قول این کار را داده اند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس