جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: با همه نیروها در ارتش و سپاه ارتباط جدانشدنی داشته و طرح‌هایی در حال اجرا داریم که باعث تغییر رفتار دشمن در سطح منطقه‌ شده است.

به گزارش مشرق، اولین نشست هم‌اندیشی شبکه فرماندهی و کنترل با حضور امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان و مسئولان عملیات و فرماندهی و کنترل نیروهای مسلح در ستاد این قرارگاه  برگزار شد.

امیر صباحی‌فرد در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حضرت امام حسین(ع) و رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همکاری و هماهنگی تنگاتنگی بین نیروهای مسلح و بر اساس دستورالعمل‌ها‌ وجود دارد و قرارگاه پدافند هوایی خود را ملزم می‌داند به عنوان متولی اصلی پدافند انسجام و یکپارچگی بین نیروهای پدافندی ارتش و سپاه را تقویت کند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با همه نیروها در ارتش و سپاه ارتباط جدانشدنی دارد و طرح‌های مختلفی با پدافند هوایی سپاه اجرا کرده و در حال اجرا دارد که باعث تغییر رفتار دشمن در سطح منطقه‌ای شده است.

وی افزود: نمونه بارز این همکاری بین پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش در نشاندن هواپیمای ریگی و نشاندن هواپیمای ایساف بود که اگر این همکاری و انسجام وجود نداشت این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد.

صباحی‌فرد در پایان تصریح کرد: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه ماموریت خود با نیروی زمینی و دریایی ارتش در حوزه توپخانه‌ای و اطلاعات و شناسایی و با نیروی انتظامی و بسیج در حوزه دیده‌بانی همکاری تنگاتنگ و نزدیک دارد که این باعث رشد روزافزون دفاع هوایی در کشور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس