کد خبر 372268
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

معاون وظيفه عمومي تهران بزرگ گفت: در راستاي خدمت رساني بهتر به زائرين امام حسين (ع) و جلوگيري از اتلاف وقت مشمولين ساکن تهران، اين دسته از زائرين براي دريافت وديعه اي که جهت اخذ مجوز خروج از کشور پرداخت نموده اند، حداکثر به مدت يک ماه مهلت دارند تا به سازمان وظيفه عمومي ناجا مراجعه نمايند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ "علي زارعي" معاون وظيفه عمومي تهران بزرگ، در خصوص خدمت رساني بهتر به زائرين عتبات عاليات گفت: با توجه به حجم بالاي سفرهاي مشمولين در اربعين حسيني به کربلاي معلي، با پيش بيني هاي صورت گرفته اين دسته از زائرين براي دريافت وديعه اي که جهت اخذ مجوز خروج از کشور پرداخت نموده اند، حداکثر به مدت يک ماه مهلت دارند تا به سازمان وظيفه عمومي ناجا مراجعه نمايند.

وي افزود: در صورتي که مشمولان در مهلت مشخص شده به اين سازمان مراجعه نکنند، وثيقه آنان ضبط مي شود.

زارعي افزود: استرداد وديعه افرادي که مجوز خروج دريافت نموده اند ولي به دلايلي موفق به خروج از کشور نشده اند، تنها بعد از پايان تاريج خروج از کشور آنان امکان پذير مي باشد.
لازم به ذکر است، مشمولين زائر عتبات عاليات در ساير استان ها، مطابق مقررات، صرفا به مدت ده روز جهت اخذ وديعه فرصت دارند تا به مراکز وظيفه عمومي استان خود مراجعه نمايند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پلیس خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس