کد خبر 372212
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

یک منبع برزیلی از گزینه‌های پیش روی FIVB برای برخورد با فدراسیون والیبال برزیل به خاطر انصراف از میزبانی فینال لیگ جهانی خبر داد.

به گزارش مشرق، فدراسیون والیبال برزیل مدتی قبل به خاطر مشکلات اقتصادی ناشی از فساد مالی از میزبانی فینال لیگ جهانی 2015 انصراف داد و حالا یکی از منابع خبری برزیل از جریمه‌های احتمالی فدراسیون جهانی والیبال برای این کشور خبر داده است.

طبق قوانین فدراسیون جهانی والیبال، برزیلی‌ها در درجه نخست ممکن است با جریمه نقدی بین 110 تا 276 هزار دلار مواجه شوند. جریمه دوم، محرومیت تیم‌های این کشور از حضور در میادین بین المللی تا یک سال آینده است و در آخر ممکن است میزبانی هیچ رقابتی تا 4 سال آینده به کشور برزیل داده نشود.

از طرف دیگر، آری گراسا، رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) که مدتی طولانی ریاست فدراسیون والیبال برزیل را به عهده داشته در معرض اتهام اختلاس چند میلیون دلاری فدراسیون والیبال برزیل قرار دارد. فدراسیون جهانی والیبال در این حال با قدرت از گراسا حمایت کرده و او را بی‌گناه می‌داند: برای ما بسیار مهم است که تأکید کنیم آری گراسا و سایر متهمین پرونده فساد مالی فدراسیون والیبال برزیل، اتهامات وارد شده را قویاً رد می‌کنند و حاضرند در مورد عملکرد خود در هر زمانی توضیح بدهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس