کد خبر 372082
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

پس از شهادت یک جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری، بار دیگر اوضاع این منطقه و قدس متشنج شد و تا کنون چندین فلسطینی در اعتراض‌ها زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، یک اتوبوس اسرائیلی ظهر امروز (سه شنبه) «محی الدین نجاجره» کارگر فلسطینی در روستای «نحالین» واقع در غرب بیت‌ لحم کرانه باختری را زیر گرفت.

بنا به گزارش «فلسطین الیوم»، این کارگر فلسطینی مشغول کار خود در شهرک اسرائیلی «بیتار عیلیت» بود که زیر گرفته شد و پس از مجروحیت به بیمارستان منتقل شد.

از سوی دیگر پس از شهادت یک جوان فلسطینی در گذرگاه قلندیا واقع در کرانه باختری ، درگیری‌های گسترده‌ای در نزدیکی این گذرگاه رخ داد.

نظامیان صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان از گلوله فلزی با پوشش پلاستیکی، بمب صوتی و گاز اشک آور استفاده کردند که در نتیجه آن چندین فلسطینی زخمی و مسموم شدند و به بیمارستان رام‌الله منتقل گردیدند.

یک گلوله نظامیان صهیونیست صبح امروز به سر«محمود عدوان» 21 ساله اصابت کرد و وی فورا به شهادت رسید. پس از شهادت این جوان، فلسطینی دیگری به نام «مجاهد مازن حمد»27 ساله را بازداشت کردند و به محل نامعلومی انتقال دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس