مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بزودی اسناد سران فتنه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود، گفت: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند/ فتنه‌گران اعلام کرده‌اند اجازه انتشار اسناد را نمی‌دهیم/ اگر تقلب شد چرا خاتمی رأی داد
به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری در همایش 1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران» در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه پیوند خاتمی با پدر جد voa یعنی جورج سوروس است،‌گفت: از من شکایت کرده که چرا گفتی با سوروس دیدار کردم، من دنبال تشکیل دادگاه هستم ولی او طفره می‌رود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در سخنان خود گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند. بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که در جواب گفت اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.

وی خطاب به دانشجویانی که با سرو صدا اجازه سخنرانی وی را نمی دهند، گفت: برای شما متاسفم چراکه فریب خوردید، به آنهایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع افشای اسناد وطن فروشی تان بشوید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد:‌ البته خطاب من به فتنه‌گران است نه شما دانشجویان که احیاناً فریب خوردید. حیف است که مثل فتنه 78 که آنقدر برای آنان زحمت بکشید بعد بگویند که جنبش دانشجویی حرف مفت است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: 21 خرداد 88 مایکل لدین که خاتمی دنباله روی وی است در مصاحبه با نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد، معاون خزانه داری امریکا نیز در مصاحبه با فارین پالیسی می‌گوید تقلب یک دروغ بود، پروژه اصلی ما مقابله با جمهوری اسلامی بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.

شریعتمداری با بیان اینکه مگر می‌شود پیغام ریگی برای حمایت از سران فتنه را انکار کرد گفت: بنده امیدوارم حتی یکبار هم شده شماهایی که شعار «کیهان - اسرائیل پیوندتان مبارک» می‌دهید یکبار هم از اسرائیل بد بگویید.

وی ادامه داد: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم ها را سران فتنه به امریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

شریعتمداری در واکنش به شعار تعدادی از دانشجویان که میرحسین موسوی را نخست‌وزیر امام خطاب می‌کردند، گفت: شریح قاضی هم قاضی امام علی بود و حکم قتل امام حسین(ع) را داد. پس عجیب نیست که نخست وزیر امام هم سنگسار کنندگان نماز عاشورا را خداجو بخواند.

وی تصریح کرد: مگر منافقین با شما در ائتلاف نبودند مگر ملک‌عبدالله هزینه فتنه شما را نداده بود. برای اینکه شعار  یا حسین یا حسین شما واقعیت داشته باشد باید بگویید صدام حسین چرا که ارباب تمام این افراد کنار شما بودند.

وی ادامه داد: کسی که موقعی به او عالیجناب سرخ پوش می‌گفتند به خبرنگار آتلانتیک گفت برای اینکه به نتیجه برسیم بایستی شما در شیپور تقلب بدمید. این اسناد ویکی لیکس است. اگر دروغ است چرا تکذیبش نمی‌کنید.

شریعتمداری تأکید کرد: اصحاب فتنه و جمعیتشان اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند. خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستند، درحالیکه جمهوری اسلامی نقش اول را در تمام تحولات خاورمیانه بازی می‌کند، آنها کی باشند؟

وی با بیان اینکه مگر سران فتنه می‌توانند انکار کنند که ده ها تن از نظریه پردازان ام آی 6 و سیا تحت عناوین دانشگاهی دعوت شدند و کارگاه برای فتنه داشتند،‌گفت: درخواست من از دوستان مخالف این است اگر جان موسوی را دوست دارند نگویند مرگ بر دروغگو، حیف است. اینها باید محاکمه شوند، مگر می‌خواهند اسناد را به گور ببرند. با انتشار اسناد، آیا کسی جرات می‌کند بگوید سران فتنه وطن فروش نیستند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: جان کین (کارشناس ارشد ام ای 6) دوبار به ایران می‌آید و با مدعیان اصلاحات جلسه می‌گذارد.

وی خطاب به تعدادی از دانشجویان گفت: از آنهایی که حمایتشان می‌کنید بپرسید جلسات مخفیانه با مایکل لدین دست چه کسی بود.

به گفته شریعتمداری، یورگن هابرماس دوباره که به ایران می آید و در سال 87 طرحی را به مدعیان اصلاحات می‌دهد.

شریعتمداری در ادامه افزود: تیموتی‌ اش دو بار به ایران می‌آید و واضع تئوری فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا است که بعدها دو تن از مدعیان اصلاحات آن را به  نام خودشان ثبت کردند. پس بی‌خود نبود که اینان صدام حسین را خالد‌بن‌ولید گفتند و ادعا کردند باید در کنارش بجنگیم.

وی خاطرنشان کرد: آیا می‌توانید یک مفسد اقتصادی را آدرس بدهید که در کنار شما (مدعیان اصلاحات) نبوده باشد، مگر شما نبودید که مفسد 3 هزار میلیاردی را نابغه و کار آفرین و شایسته تقدیر می‌دانستید؟ پترو پارس را چه کسانی راه انداختند؟ مگر بابک زنجانی به روزنامه های زنجیره ای شما پول نمی‌داد؟

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: شهرام جزایری به کدام روزنامه‌های زنجیره‌ای پول نداده است. بابک زنجانی کارش مگر با مرحوم نوربخش شروع نکرد. بابک زنجانی مگر با رفسنجانی و روحانی عکس یادگاری ندارد.مگر پتروپارس را چه کسانی راه‌ انداختند.

وی در واکنش به شعار تعدادی از دانشجویان که عنوان می‌کردند بسیجی واقعی همت بود و باکری، گفت: همانطور که می‌دانیم خانواده این شهیدان گفتند که آنان دشمن آمریکا بودند نه اینکه در روز مبارزه با استکبار و روز قدس به نفع آمریکا و اسرائیل شعار دهند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در فتنه های خیابانی اگر حزب الله نبود فتنه گران شما را می‌خوردند. شما که در هاوایی و پیست اسکی آلپ سوییس هستید و فرزندانتان در اروپا. اینان شما را جلو انداختند اما فرزندانشان در اروپا تحصیل می‌کنند بعد وقتی می‌بینند شرایط مناسب است، برای ضربه به اسلام با طالبان هم ائتلاف می کنند.

به گفته وی، شعار «کیهان اسراییل پیوندتان مبارک» را اول روزنامه گاردین گفت که دختر خاله پسرخاله سران فتنه است.

شریعمتداری ادامه داد: ما حتی یکبار ندیدیم که BBC  و VOA از انقلابیون دفاع کنند اما چپ و راست برای شما فتنه‌گران تشتک می‌پرانند. مشکل شما این است به کسانی که شما را دزدیده‌اند علاقه بیشتری دارید شما بچه‌های این مرز و بوم هستید و باید در کنار مردمتان باشید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: هیچوقت از خودم دفاع نمی‌کنم. حیف است وقت حمایت از نظام رو صرف خودم کنم.

وی ادامه داد: شهسواری درحالیکه اسیر صدام بود بلند شد گفت «مرگ بر صدام ضد اسلام ». رهبران شما که تا شیرکاکائوشان قطع می‌شود همه چیز را اعتراف می‌کنند. خیلی از کسانی که باورتان نمی‌شود به دفاتر سوروس برای آموزش دیدن رفتند. دشمن خیلی زود از سران فتنه ناامید شد چون بی عرضه هستند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان از انتشار کتاب اسناد سران فتنه خبر داد و گفت: بزودی اسناد سران فتنه را در قالب یک کتاب منتشر می‌کنیم.

وی ادامه داد: مگر نمی‌گویید تقلب شده بود؟ پس چرا خاتمی آمد و رای داد؟ شما کاندیدای خودتان را کنار کشیدید چون رای نداشت. به هفت دهم درصد رای بیشتر هم می‌گذاریم.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: می‌گویند دولت روحانی رحم اجاره ای ماست، بابا بروید موسسه رویان دنبال رحم اجاره‌ای باشید.

وی گفت: تنها چیزی که مستند از رئیس جمهور اسرائیل و نتانیاهو هست این است که اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند، پرز در اوج فتنه می‌گوید اصلاح طلبان به نمایندگی از ما در ایران می‌جنگند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه چه کسانی در جلسه هیفوس لاهه شرکت کردند گفت: خانم الیزابت کنی دو موسسه به دستور سوروس در دوحه و لاهه تاسیس کردند و خیلی از افرادی که شما باورتان نمی‌شود در آنجا آموزش دیدند.

وی با اشاره به سخن لورد باکی‌مو در پایگاه خبری خانه شفاف گفت: وی عنوان کرد که جنبش سبز باید با انقلاب ایران پیوند بخورد اما دوستان ما خیلی عجله کردند شعار وی همین شعارهای الله‌اکبر و یا حسین بود.

شریعتمداری با بیان اینکه 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود گفت: 9 دی روزی بود که در آن فتنه با حضور چند ده میلیونی مردم ناکام ماند. مگر شما می‌توانید این حضور مردم را انکار کنید.

وی با بیان اینکه اگر سخنرانی‌های من را لغو نکنند باز هم می‌آیم گفت:‌ حصر موسوی و کروبی تو دهنی بزرگی به تکفیری‌ها و آمریکا بود که می‌خواست پروژه سوریه را در ایران پیاده کند.

در ادامه مراسم علیپور نماینده دانشجویان معترض با حضور پشت تریبون خطاب به شریعتمداری گفت: ما نگران انقلاب هستیم نگران امامی هستیم که گفت میزان رأی ملت است و حال شما دارید مصادره به مطلوب می‌کنید.

شریعتمداری در پاسخ به سخنان این دانشجو گفت: در انتخابات 88 نشان دادید علاوه بر اسلام با جمهوریت نظام نیز مخالف هستید و رأی مردم را نادیده گرفتید آن هم به دستور دیگران.

وی در پایان گفت: اصلی‌ترین تئوری انجمن حجتیه مخالفت دخالت دین در سیاست است و مگر شما از سکولاریسم دفاع نمی‌کنید. مگر انجمن حجتیه در فتنه از شما حمایت نکرد؟ چرا نمی‌گویید که امام گفت میزان حال فعلی افراد است و هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. چرا اصرار دارید با آمریکا فالوده بخورید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 150
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    همین الانش هم آمریکا و انگیلیس و صهیونیست ها از سران فتنه خط میگیرن در سیاست های داخلی و خارجی و فرا منطقه ای شون. خدا لعنتشون کنه
  • کمیل ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    احسنت حاج حسین ......... احسنت
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    من به تنهایی از حاج حسین شریعتمداری تشکر می کنم با آنکه نماینده ی مقام معظم رهبری است لیکن فتنه 88 راتمام قدمحکوم کرده و با همه ی نا مردمی ها وناملایمات دست ازاین کار برنمی دارد... درودخدا براین ابرمرد تاریخ انقلاب اسلامی... درزمانه ای که 7دهم درصد ی ها برطبل شکستن حصرفتنه گران آمریکایی می کوبند؛ مامردم معمولی جامعه چقدربه امثال حاج حسین شریعتمداری احتیاج داریم؛خداحفظت کنه حاجی.
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    درود بر حاج حسین ، مرگ فتنه گران و سران فتنه
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    گرچه خیلی صریح و جدی و گاهی هم با تندی صحبت کرده ولی با حرف های ایشان موافقم.
  • محمد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    احسنت حاج حسین این جماعت ظاهری متمدن دارن اما ذاتن وحشی هستن برید فیلم خفه کردن دانشجوی منتقد در حضور علی مطهری تو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رو ببینید اینها از داعش بدترن.
  • مهدی از قم ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خدا وکیلی این افراد معمولی که درس سیاست یا فلسفه یا جامعه شناسی نخوندند و از این اصلاحات دفاع میکنند معنی این اصلاحات را میدانند؟اصلا این کلمه را بد ترجمه کرده اند چون رفورم معنی کلمه اصلاح که در قران است را ابدا نمیدهد.بزرگان این ها افرادی مثل سروش گنجی ارمین یا خاتمی و کروبی جه حرف تازه ای دارند؟اصلا چی از خودشون دارند؟این ها فقط مشتی متعرجم هستند که اون کار را هم خوب بلد نیستند.دوستانی که دم از این افراد میزنید ایا واقعا معنی حرف های این افراد را میدانید؟ میدانید وقتی خاتمی میگوید اگر دین و منادیان دین به خواست مردم ارج ننهند به زاویه رانده میشوند یعنی چی؟یعنی دین و خدا باید خود را با مردم هماهنگ کنند نه مردم خود را با خدا یعنی اگر در یک جامعه افراد تصمیم به هم جنس گرای گرفتند سازمان های دینی هم بایید موافقت کند وگرنه به زاویه رانده میشود این یعنی پولورالیسم یعنی اومانیسم یعنی قران اسمانی را کنار بزاریم و اعلامیه جهانی حقوق بشر را سردست بگیریم.از این موارد و در افشانی های این افراد زیاد است بیایید با مطالعه و تفکر با این افراد روبرو شویم
  • حسن ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    الانه بعضی ها بوی سوختنشان به مشام برسه
  • بهروز ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    احسنت به شریعتمداری
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    شریعتمداری امید مایی
  • محسن ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    درود بر عمار رهبر دکتر شریعتمداری
  • احمد ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    رهبرم جانم فدایت.
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ولایت سید علی نعمت بزرگ خدا بر ملت ایران است
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    درود بر سردار قلم حاج حسین شریعتمداری مرگ بر فتنه گران در حصر و حامیان بیرونی شان
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    آقای شریعمتداری حالا که بستر دفاع از اسلام در عراق وسوریه مهیاست چرا به جای جنگ با ملت به جنگ داعش نمی روید شما که ادعا می کنید آماده جان نثاری برای اسلام هستید
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    شریعت مداری فوق العاده تحلیل کردی احسنت.
  • شریعت ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    فتنه گران از نام 9 دی می ترسند, باید جبهه 9 دی تشکیل شود. فریاد ایرانیان - فنای فتنه گران
  • مهدی اسدی ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام علیکم : به نظرم اگر انسان عناد نداشته باشد واقعیت ها و حقیقت را می پذیرد . بنا براین بعضی از عزیزان دانشجو که دنبال حقیقت هستند با اطلاع رسانی و شفاف سازی و بیان حقایق توسط بزرگوارانی همچو ن شریعتمداری قطعآ مورد پذیرش واقع خواهد شد . اگر کسانی صرفآ قصد لجبازی داشته باشند، مانند همان کسی است که خودش را زده به خواب و هیچی را نمی پذیرد . در نتیجه مامور شده که مخالفت نماید .
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    می دانید اشتباه بزرگ شریعتمداری چیست؟ او خیال می کند این جماعت فتنه گر و حامیانشان مثلا با آوردن اسناد و اثبات وابستکی سران فتنه به آمریکا کوتاه می آیند. اتفاقا بر عکس . حامیان فتنه به نوکری آمریکا افتخار می کنند و این مساله را به راحتی به شما می گویند منتهی هنوز گنده لاتهایشان حاضر به اعتراف به این مساله نیستند. همانطزور که دیدید در اوکراین همین ها نام میدان استقلال را به میدان اروپا تغییر دادند. اینها با افتخار می گویند ما هر چه داریم از آمریکا است و اگر ژاپن و کره به جای رسیدند فقط به خاطر آمریکا بود! پس اینکه مرتب آقای شریعتمداری بگوید سوروس فلان و لدین بهمان فایده ای ندارد. احساس قبح وابستگی برای اینها از بین رفته است. این مساله را باید علاج کنید که چرا دانشگاههای ما بازار برده فروشی استعمار است.
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    روزی خوهد رسید که بابت تمام حرف هایی که زده ایم جواب پس خواهیم داد ...
  • علی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دورود و سلام خدا بر سردار قلم حسین شریعتمداری
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چند سالیه که سرمقاله های حسین شریعتمداری تو کیهان رو می خونم و به فراست دریافتم که اگه فتنه، آشوب، حضور آشکارا، وطن فروش، ظهر عاشورا، عکس امام، کف و سوت، همجنسباز، انگلیس، امریکا، اسرائیل و جرج سوروس رو از مقاله های کیهان جدا کنیم یه سری است و بود و شد و عدد باقی می مونه!
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    هنوز کسی ننوشته: "منطقی مثل همیشه" ؟!!
  • ابوالفضل ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دمش گرم خدا نگهدارش باشه
  • مصطفی ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دمش گرم . ولی اینجور که اینجا هم رخ داده ، نرود میخ آهنین در سبز!!
  • علی ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ماشاړالله تیر خلاص را امثال شریعتمداری انقلابی باید به بیکر این مدعیان دروغین وارد کنند حفظکم الله
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خدایا برامون حفظش کن وفتنه گرها رونابود
  • محمد ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    باسلام. به نظر میرسد پاتک جبهه ولایت علیه همه کفربعد از اربعین شروع شده است. پشتوانه بیست میلیونی لبیک گویان به امام حسین علیه السلام میتواند دهان هر منافق دو روی فتنه گری را قفل الهی بزند.
  • نگران ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    آقای شریعتمداری زمان جنگ تحمیلی کجا بودن ؟ تا اونجایی که ما میدونیم جبهه که نبودن.
  • نگران ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    آقای شریعتمداری زمان جنگ تحمیلی کجا بودن ؟ تا اونجایی که ما میدونیم جبهه که نبودن.
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    حسين اقا با دل خييييييلي فاصله ات زياد شده
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ما قبول داریم که این ها فتنه گرند ولی دلیل نمیشه هر ادعایی علیه اینها بکنی ما باور کنیم
  • علی ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    با سروصدای الکی چیزی عوض نمیشه. ما فقط روز قیامت رو پیگیری میکنیم اونجا معلوم میشه کی به کیه جناب مشرق.
  • اهوازی ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    آمریکا و غرب بدون داشتن اطلاعات دقیق نمیتوانستد تحریم های هدفمند و هوشمند را علیه ملت ایران وضع کنند.امیدوارم که به زودی اسناد این خیانت ها در قالب کتاب منتشر شوند.
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    بنده به عنوان یه فرد بی طرف اینهایی که مراسمات رو به میریزند و شلوغ میکنن باید حرفها، استنادات و ادله های ایشون رو منطقی و مستند نقد کنند در فضای دوستانه و آرام به نظر بنده یکی از کسانی که همیسه مستند و با ذکر مثال صحبت میکنه آقای شریعتمداری هست.
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    این فتنه آن قدر روشن است که خیل فتنه گران حتی یک جواب برای آن نخواهند داشت. فرزندان یزیدی که بر پرچم هایی امام حسین(ع) به امید پیوند با عامریکا آتش انداختند.
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    فتنه گر را باید رسوا کرد :) شما نگران چی هستی؟ جوابی برای این حرفها ندارید چون عین واقعیت است. شما عرضه رو به رو شدن با حقایق را ندارید. شما عرضه مرگ بر عامریکا گفتن را ندارید.
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    این ها خیلی وقته مردن :) با این طرفدارانشون فقط جهنمشون گرم تر می شه.
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چند سالیه که سرمقاله های حسین شریعتمداری تو کیهان رو می خونم و به فراست دریافتم که هرکس طالب شهادت در راه خدا باشد همین تفکر را خواهد داشت. روزی که ناقوس جنگ به صدا درآید صف مردان و نامردان مشخص خواهد شد. آنروز خواهیم دید که چه کسی از مرگ نمی ترسد.
  • عادل ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    به زودی شمشیرها از نیام بیرون خواهد آمد آنگاه پیروزی از آن کسانی خواهد بود که به استقبال مرگ روند. آنروز مشتاق دیدار لشکر سبزتان هستیم.
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    پس چی درباره آشپزی حرف بزنه داخل سر مقاله
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    1- ملت فتنه گر نیست 2- فتنه گری که نوکراسرائیل و آمریکاست با داعشی که عروسک اون دوتاست چه فرقی داره؟ 3- شما نگران نباشین اونقدر سردار جان برکف داریم که حساب هردو جبهه رو برسیم 4-شما تو کدوم جبهه دارین میجنگین؟
  • محمد ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    نیازی به قیامت نیست تا حق از ناحق معلوم وقتش که برسه باید دنبال سوراخ موش باشید جلبکای اشغال چون قرار از سرهای شما کوه بسازیم و لاشه ی نجستون را به اتیش بکشیم.
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    حرفای آقای شریعتمداری برای اوناییه که گول حرفای همین وطن فروشارو میخورن
  • علی حقجو ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چون شما ناشناس عزیز همان داعشی های داخلی هستید
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    نامردی اگه نتونی به برگ مدرک رو کنی
  • علی حقجو ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    راست میگی . خوب من مینویسم . احسنت . منطقی مثل همیشه
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    همه حتی حسین شریعتمداری
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    حتما میخوای بگی صبح تا شب خونه شما پلاس بودند
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ناشناس ۲۰:۲۹ همین الان هم ناقوس جنگ تو عراق هست! چرا نرفتی؟
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    مگه شما هم به قیامت اعتقاد دارید ؟ جل الخالق
  • علی حقجو ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    کی این کتاب چاپ خواهد شد و از کجا میشود تهیه اش کرد ؟
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    ناشناس ۲۰:۲۵: همه!! من، شما، حسین شریعتمداری و ... همه!
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    اگر به قیامت اعتقاد داشتید که به مساجد و افراد با ظاهر اسلامی حمله نمی کردید.
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    من همین جا از حسین شریعتمداری اعلام برائت می کنم
  • قاسم ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    جناب ناشناس19:02 متاسفانه شیعه حقیقی امروز گرفتار دو جریان انحرافی است.یک جریان تکفیری که شمشیر را از رو بسته و علنا کمر به محو شیعه بسته و جریان دوم لیبرالهای داخلی هستند که متاسفانه دست کمی از داعش و تکفیریها ندارند.همانطور که جنگ با دسته اول واجب است دفاع از دین در برابر انحراف گروه دوم هم واجب است.
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    شما دژبان جبهه بودی ؟!
  • رضا ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    شماها فقط همین یه جمله کلیشه ای رو یاد گرفتین و هی همه جا تکرار میکنین!! خجالت بکشین دیگه .. مبارزه با داعش هم لنگ یه نفر ادم نیست. در ضمن اگه این افشاگری ها نشه باید با بدتر از داعش توی همین مملکت مبارزه کرد..
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دوباره مباهته کردن.
  • مجید ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    اقای ناشناس بر کسی پوشیده نیست که جنگ با منافق (فتنه گران) سخت تر از جنگ با داعش است چرا که منافق در لباس دوست وارد میشه و از پشت خنجر میزنه ، برخلاف دشمن در صحنه جنگ که رو در روست اقای شریعتمداری در حنگی به مراتب سخت تر از عراق و سوریه هستند
  • ali ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    خداییش آدم میمونه...برخی آدم ها هر حرفی زده میشه را باور میکنند... فتنه گران پیشنهاد تحریم دادند!!!!!
  • رضا ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    جبهه نه دی در راه است...
  • 888 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    منطقی مثل همیشه
  • hazrat ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دوست عزیز از کجا میدونی نرفته در ضمن فتنه گران از دار ودسته داعشی ها هستند
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    کاملا درست گفتید،چیزی که برای ما ارزش است برای آنها ارزشی ندارد و بالعکس
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    دقیقاً همینطوراست،"یوم تبلی السرائر" روزی که اسرار آشکار خواهدشد و شما چیزی را که اکنون چون روز روشن است (نفاق تجدیدنظرطلبان)و انکار میکنید درآن روز دیگر توانایی انکار کردن آن را نخواهید داشت. به امید آن روز
  • حسینی ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    اتحاد شیعه وسنی پیش کش، ظاهرا کسانی که فکر می کنند به دوران رسیده اند تمایل و برنامه برای شیعه کشی دارند؛ َشمشیر نداشته خود را غلاف کنید. دشمن به چنین کار امید بسته است لشکر دشمن برای تفرقه و درگیر نشوید..... جای امام برای چنین روز های سخت واقعا خالی
  • مشرقی تیر ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    منطقی مستدل مثل همیشه !!!
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    همه ی سنگرها رزمنده دارند. وظیفه ی ایشان، دفاع در مقابل خرس خاله هاست.
  • ناشناس ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    چرا؟! داشتن برای رزمنده ها دعا میکردن!
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    بعضی مخاطبای مشرق آدمو یاد دن کیشوت میندازن :))
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تا زمانی که امثال شما تو این کشور هستن، نیاز به جنگ با داعش نیست برادر
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    ایشون دکتر تشریف دارند؟
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    چندش
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    منطقی مثل همیشه. شما هو بکش چرا میخای فکر کنی :))
  • ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    فردی رو می شناسم که طرفدار یکی از سران فتنس. نماز شب هم میخونه!! اما و الله وقتی پای حرفاش میشینی انگار خود داعشن! از آرزوی به دار زدن همه ی به قول خودش آخوندا تا ..... اصلاح طلب ها جلد قشنگی دارن اما وقتی با درخواست هاشون مخالفت بشه از داعش هم حرومی ترن.
  • ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    بعدشم فاتحه ایران رو بخون. چرا از چرف زدن فراری هستید و همش تیغ و تیزیاتونو به رخ می کشید. دوره چماق و قمه گذشته اخوی. یه چیز اختراع شده به نام قانون. فتنه گرا باید قانونی محاکمه و در صورت صدور حکم، مجازات بشن.
  • ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    چون می بینه شما منافقا اینور دارین دسیسه می کنین :) اینم یه نوع جان نثاریه. امثال شما هیچ فرقی با داعش ندارید.
  • سادات ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شما کجابودی؟؟؟
  • سادات ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    به روز قیامت نمی کشه . .
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    سبزها اگر شرف دارید جواب همین یک سوال رو بدید: چرا خاتمی رای داد؟ همین امروز توبه کنید. اونایی که شما رو بازیچه کردن ارزشی نه برای شما و نه آرمان های جنبش هایی مثل دانشجویی قائلن. این افراد اگر لازم بشه شما رو مثل ندا می کشن قاتلتونم فراری میدن اسرائیل.
  • سادات ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    دفاع ازاسلام منحصربه عراق وسوریه نیست؛همین که ایشان درجبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی به افشاگری علیه دشمنان " مـلــت "می پردازد،وخودراآماج حملات افرادعنودوبی شخصیت وضدانقلاب قرارمی دهند، خود،نشان دهنده ی جان نثاری برای اسلام است . .
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خوب خودت نوشتی که !! مثل اینکه خودت رو هم قبول نداری ها!!
  • ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    ولی به قول کاربرمحترم "حسن آقا"، مثل اینکه بوی سوختگی بعضی ها دوباره به مشام میرسه !!
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    چون بچه هستی و اطلاع نداری
  • ناشناس ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    این قسمت جالب بود : کسی که موقعی به او عالیجناب سرخپوش میگفتند به خبرنگار آتلانتیک گفته برای اینکه به نتیجه برسیم بایستی شما در شیپور تقلب بدمید.
  • ناشناس ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    اگر همین الآن هم چشمتون رو باز کنید فرق حق و باطل کاملا" مشخص است و یقینا" اصحاب فتنه و حرمت شکنان عاشورا اهل دوزخ خواهند بود.
  • ناشناس ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر حاج حسین شریعتمداری که فتنه گران منافق را رسوا میکنه .
  • ناشناس ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    حاج حسین زنده و پاینده باشی انشاءالله.
  • ناشناس ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    حاج حسین مچکریمممم.
  • فراست ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    به فراست دریافتم اگر واقعا فراست داشتی با این همه مقاله ی کیهان خوندن هدایت می شدی. حداقل اون برچسب آمریکاییت رو بردار عقل کل.
  • دلواپس ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شما کجا بودی جوجوی نگران؟ مگه تا کجا می دونید؟
  • ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    یعنی به اباصالح المهدی صلوات الله علیها قسم این فنته گران رو باید هزاران بار اعدام کرد یعنی باید این فتنه گران رو برد دو دستی تقدیم تروریستهای داعش کرد و گفت اینها رو با اره برقی اعدام کنند تا این ملت از دست این فتنه گران و فتنه هایشان راحت بشن اینو جدی جدی گفتما شوخی نداریم با فتنه گران
  • سرباز ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    اسلام همیشه از وجود ابوموسی اشعریها ( موسوی و کروبی ...) ضربه خورده
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    جنگ با ملت؟ ايشون با ملت جنگيد يا سران فتنه كه درمقابل ملت ايستادند و رذيلانه به راي ميليونها نفر به خاطر اينكه خودشون راي نياورده بودند تهمت تقلب زدند؟ درثاني داعش به كشور ما هنوز حمله نكرده اگر خدايي ناكرده حمله كنه همينها هستند كه ميرن دفاع ميكنند پس شماها ميريد كه اميد اسرائيل هستيد ؟
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    مثل اين كه خيلي به خودت فشار آوردي با اين پيشنهادهاي آب دوغ خياريت
  • مصطفی ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خودت زحمتش رو کشیدی ممنون
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خوابيده را مي شود از خواب بيدار كرد. ولي كسي كه خودش را به خواب زده هرگز
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شتر در خواب بيند پنبه دانه...
  • مصطفی ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شما بفرمایید اون موقع کجا بودید؟
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    يعني واقعيت هاي جامعه را نبايد گفت؟
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    زنده باد حاج حسين
  • مصطفی ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شما فعلا تو همین دنیا جواب افتضاحتون تو روز عاشورا رو بدید
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    شما نگران كروبي و ميرحسين باشيد.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    اين به ظاهر اصلاح طلب نماها كه عابرو اصلاح طلبي رو بردن كي ميخوان درس بگیرن.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    واقعيت كه چيز ديگري است.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    بزرگ ترين جرم اين ها همين فتنه است. مگر توي روايات نداريم كه فتنه شديدتر از قتل است
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    نه سربازش را داريد و نه توانايي اش كه توي اين دنيا كاري بكنيد.
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تجزیه ات خوب بود مرده شور ترکیبتو بشورن !! تا حالا شنیدی ؟!!!
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خخخخخخخخخخ
  • سيد ساداتي ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    فتنه گران رسوا شدگان عالمند احمقان سبز قلابي اين كشورند
  • سيد ساداتي ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    فتنه گران جيره خور آمريكا و اسرائيل كثيف هستند .
  • علی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    مرگ بر سران فتنه و فتنه گران
  • سلمان ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    ایشون اینجا موندن تا اسلام و انقلاب توسط شما فتنه گران از پشت خنجر نخوره
  • سلمان ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    دوست عزیز ناشناس اکثر کامنتهای شما رو با دقت می خونم فی الواقع دید ژرفی دارید امیدوارم همیشه با همین بصیرت در صراط دفاع از نظام و اسلام حرکت کنید و من الله التوفیق
  • سلمان ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    ناشناس 19:35 شما چند ساله که مقاله های کیهان رو می خونید و در شما تا به حال هیچ اثری نداشته همان طور که شنیدن قرآن و سخنان انبیا در دل کفار اثر نمی گذاشت چون در قلوبشون مرض بود که مانع پذیرش سخن حق در آنها می شد
  • علی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    منظور اون علیپور که گفته "ما نگران انقلاب و امام هستیم..." منظورش کدوم انقلاب و کدوم امام‌ بوده؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بهزاد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خونی که در رگ ماست/هدیه به رهبر ماست حد اقل فایده فتنه 88 در کنار هزینه های سنگین به مردم این بود که باعث افزایش بصیرت و آگاهی مردم شریف ایران شد . ان شاالله خدا همه گمراهان فتنه 88 را به راه راست هدایت کند. از جناب شریعتمداری به خاطر افشای خیانت های سران فتنه تشکر می کنیم .
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    اقی شریعتمداری از شما خواهش میکنیم این اسناد رو زودتر پخش کنین و ریشه فتنه رو از جا بکنید.
  • علی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    این مثلاً دانشجو های ما رو باش!!! برخی از این به اصطلاح دانشجویان و در واقع، تفاله های باقی مانده از فتنه که رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا براشون کف زدن و هورا کشیدن!، تراکت نوشته بودن " کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک"!!! این یعنی اینکه این بدبخت ها خودشون هم نمیدونن چی میخوان و چی میگن؟!!!!!!!!!!!!!
  • saeed ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    مگه اق پسر هاشمی رفسنجانی پیشنهاد تحریم بیشتر رو نداده بود؟
  • علی ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    خودتون میدونید لایکارو دستکاری می کنید و فقط مثبتا لایک میخوره خدا لعنتتون کنه که دو رو هستید
  • ناشناس ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    تحلیل است یا تهمت ؟
  • احسان ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    مرگ بر هرچی خائن وطن فروش و اجنبی پرست
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    آخه دکتر بی سواد از همه جا بیخبر ندیدی ممدرضا خاتمی به سفیر آلمان چی گفته بود؟ ندیدی هیلاری درباره تحریم های نفت چی گفته؟ ندیدی آقاتون مهدی تو اروپا در به در دنبال لابی کردن برای افزایش تحریم ها بود و رفقای اون ور آب خودتون مثل نیک آهنگ کوثر لو دادن قضیه رو؟
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    نه عزیزم این غلطا رو فقط توی سایتای اصلاح طلب میکنن
  • کربلا ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    آقا مهدی داداش اینا خودشونم میدونن معنی حرفاشونو.مگر عمر سعد حتی بعد از حادثه ی جانسوز عاشورا به حقانیت سیدالشهداء ایمان نداشت؟ چه شد که بدبخت تاریخ لقب گرفت جز هوای نفس؟ ایناهم هوای نفس نمیزاره به آغوش ملت و ولایت فقیه بیان.
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    حاج حسین عزیز نفس گرمت پاینده باد ولی عزیز دل برادر این جمعیت قلیل و حقیر دانشجو نما رو به حساب همه و خیل عظیم دانشجویان فهیم و بصیر و بیدار کشور اسلامیمون نگذارید. آن اندک دانشجو نمایان مزدوران بی جیره مواجب فتنه را که اتفاقا از غالب مطالب مستندی که شما ذکر میکنید باخبرند و عامدانه با اسلام ناب و انقلاب و راه شهدا مخالف و معاندند چون اسیر شهواتند که ارابابهاشون اولین سلاح جذب برده هاشون همین شهوت و لاابالی گری هست که بدینوسیله جذبشون شدند و این یعنی از اساس با مبانی فکری و ایدئولوژی اسلام ناب و انقلاب اسلامی مشکل دارند .اینها بخوبی میدونند که شما درست میگی ولی بیچاره ها مصداق فی قلوبهم مرض هستند و بالطبع فزادهم الله مرضا.......و متاسفانه انتظار ما از دولت تدبیر بیش از این بود که با اهمال در برابر عمال فتنه که رهبر عزیز صراحتا فرمودند که خط خود را با فتنه مشخص کنید و مع الاسف برخیشون نکردند این منجر به توهم پیدا کردن مجال و جسارت دوباره از سوی عوامل فتنه و معدود مزدوران صهیونیست سیرت آنها شده که بزودی از امت بصیر و دینمدار و عاشقان ولایت مانند همین تودهنی محکم و بی بدیلی که در اربعین ارباب بی کفن (ع) بر دهان صهیونیسم و استکبار و عمال تکفیری و خوارج زمان زدند که این توهنی بحمدالله و المنه چنان آثار یاس و نا امیدی و شکست را در آنها پدید آورده چنان تودهنی محکم دیگری خواهند خورد که طومار فتنه و فتنه گر از ریشه برکنده شود بفضل الهی و عنایت صاحب این انقلاب و نظام اسلامی آقامون مهدی فاطمه ارواحنا فداهما......که : انا نحن نرلنا الذکر و انا نحن له لحافظون.....
  • بهار ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    فیلم سخنرانیشو دیدن؟؟ برین ببینین فیلمشو. چهبی ادبن بعضی از اینطرفدارای سبز.. نمی ذارن حرف بزنه. خب اگهجواب منطقی دارین بدین هم چرا می کشین هوچی ها؟ ایننشونه ضعفتونه..
  • محمد ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    سيدحسين دمت گرم.
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    لعن علی عدوک یا حسین کروبی و خاتمی و میرحسین
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    عزیزم دقتت روببر بالا ادعاش که نمیشه با سند میاد حرف میزنه
  • بابک زنجانی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    . . . . نکردی نظر منو چاپ کنی ؟؟؟؟ واقعا" که . . .
  • واقعيت ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    خدايا فتنه گران باعث اختلاف درجامعه هستندشرشان ازسرمردم ايران كم كن آمين
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    تهمت؟! خوب اگه طرف مقابل حرفی داره بزنه. چون شریعتمداری همش با مدرک و سند حرف میزنه.
  • رها ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    کلا اصلاح طلبی یعنی استبداد! نمیذارن بنده خدا حرف بزنه. این کارو خوب از اربابای صهیونیستشون یاد گرفتن که شبکه های ایران رو قطع میکنن! اینا سیاهی لشکر اسراییل هستن ولی کور خوانده اند. مگر امت بمیرد امام سیدعلی تنها بماند.
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    باتشکر ازآقای کیهان تقویت اصلاحات با مخالفینی چون شما میسراست درود بر شریعتمداری
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    تا سید علی رو داریم غم نداریم
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    0 0
    کاش بشه
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    عمده فتنه گران که فراری شده اند در واقع به ما در خارج کشور خیانت میکنند و اگر هم رسما نکنند با دور زنندگان تحریم همکاری میکنند و از منافع تحریم بهره میبرند که باز هم خیانت دیگری است اصولا باید توسط کشور خارجی ترور و دستگیر شوند و اگر هم نشوند حاجی ما باید امر مقرر کنند که این افراد نابود شوند.
  • الهام ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    آفرین
  • الهام ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    آفرین پیروزی با ماست ان شاا... چون به خواست خدا حق بر باطل پیروزه اونام جز زوزه کشیدن کاری بلد نیستن
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    :)))))))))))))))))
  • یک معلم ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    من بعنوان یه معلم و یه مسلمون شدیدا از مسولین و نظام گله دارم. آخه چرا اجازه میدن خائنینی مثل موسوی و کروبی و خاتمی و حامیان بی تربیت و بی منطق اونا تو این مملکت اینقد دور بردارن و هر کاری بکنند و هر حرفی بزنند؟ خواهشا اینها مصداق همون مار تو آستین پروردنه ها. فرصت پیدا کنند به اسلام و ایران و بچه بسیجی ها ضربه می زنند ها؟ حواستون هست؟
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    سلام بر سردار قلم
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    0 0
    پس چرا روحانی رای اورد
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    0 0
    اینکه روحانی رای آورد معلوم بود چقدر مردم طرفدار نظریه جنابعالی هستن جناب شریعتمداری ...
  • بیپ ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر تقلب شد چرا خاتمی رای داد!! چه منطقی داره این دکتر شریعتمداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس