کد خبر 371661
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) گفت: حضور در آبهای اقیانوس اطلس در برنامه کاری نداجا قرار دارد و درآینده نزدیک براساس قوانین و مقررات بین المللی درآبهای این اقیانوس دریانوردی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، امیر «حبیب الله سیاری» با اشاره بر افزایش حضور ناوهای ایرانی در آب های بین المللی افزود: سفرهای دریایی دوردست یکی از برنامه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آینده ای نزدیک است.

وی همچنین در خصوص فرمایشات رهبری مبنی بر توسعه و عمران سواحل به ویژه سواحل مکران، اظهارکرد: ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم که پیشتاز حرکت توسعه سواحل مکران باشیم و در این راستا با اقتدار در سواحل مکران مستقر شده ایم.

دریادار سیاری ، تدابیر مقام معظم رهبری و چشم انداز ترسیم شده را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: شاهد پیشرفتهای روز افزون کشور از طریق سواحل مکران در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی در خصوص رزمایش نیروی دریایی ارتش به عنوان 'ولایت 93' گفت: این رزمایش از ابتدای دی ماه سالجاری آغاز و تا 12 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این رزمایش درآبهای تنگه هرمز، شرق هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه به مرحله اجرا در خواهد آمد تا اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورهای جهان به نمایش گذاشته شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس