کد خبر 371562
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

تیم ملی بادی‌کلاسیک ایران به مقام قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهانی این رشته دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم ایران با کسب یک طلا، یک نقره، یک برنز، یک عنوان چهارمی و یک جایگاه ششمی به مقام قهرمانی نهمین دوره مسابقات جهانی این رشته دست یافت.

تیم ملی بادی‌کلاسیک ایران قهرمان جهان شد
محمد مهدی رانی پور نماینده شایسته کشورمان در دسته قدی زیر 180 سانتی متر به مقام قهرمانی دست یافت و نشان طلا را به گردن آویخت.

روح‌الله میرنورالهی در دسته قدی 168 سانتی متر و در رقابتی میلی متری با حریف کره ای به مدال نقره رسید.

در دسته قدی 171 سانتی متر، تیم ملی ایران دو ورزشکار در جمع فینالیستها داشت که حاصل تقابل آنها با حریفان، یک برنز توسط جواد سلطانی و یک عنوان چهارمی توسط مهدی پروانی بود.

در دسته قدی 175 سانتی متر، مجتبی ارزشمند که سایت فدراسیون جهانی از او به عنوان یک چهره جدید یاد کرده، به مقام ششمی رسید.

شاهین فریدپور در دسته قدی بالای 180 سانتی متر دیگر نماینده اعزامی کشورمان بود که نتوانست به جمع فینالیست ها راه یابد.

اما در جدول رده بندی نهایی توزیع مدالها، پس از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، اسپانیا میزبان با یک طلا، یک نقره و یک عنوان پنجمی و یک مقام ششمی به مقام نایب قهرمانی دست یافت. کره جنوبی با یک طلا و 2 برنز و یک عنوان چهارمی بر سکوی سوم ایستاد. اوکراین با طلا و یک برنز و روسیه با یک طلا و یک عنوان پنجمی عناوین بعدی را به خود اختصاص دادند. لهستان و لیتوانی ( هر کدام یک نقره)، چین و آذربایجان و اسلواکی (هر کدام یک برنز) دیگر کشورهای مدال آور نهمین دوره مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان بودند.

منبع: سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس