کد خبر 371538
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بر اساس پیشنهاد تعدادی از اعضای کابینه و موافقت روزهای اخیر مسئولان ارشد اجرایی به استناد اصل 137 قانون اساسی، مقرر شده است مبلغ 20 میلیارد ریال به صورت هزینه ای و مبلغ 80 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی های سرمایه ای از محل منابع ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور ایجاد سامانه موقعیت یابی زمین پایه ملی کشور در اختیار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار بگیرد.

هشدار درباره برگزاری دوره های آموزشی کارمندان در هتل

بر اساس بخشنامه یکی از وزرای اقتصادی دولت به مدیران زیرمجموعه خود، اعلام شده است با توجه به بررسی های صورت گرفته و وجود برخی هزینه های اضافی در سطوح آموزشی مدیران و کارمندان این دستگاه، از این پس برگزاری دوره های آموزشی در ساختمان هایی مانند مراکز تفریحی و هتل ها ممنوع بوده و پرداخت هرگونه وجهی بابت خرید هدایا از محل اعتبارات آموزشی موجب پیگرد قانونی خواهد بود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    سیستمش خیلی جالبه. همین الان این سیستم در تهران راه اندازی شده. با 5 آنتن در کل تهران تونستیم از یه موقعیت یاب مکانی دقیق و بومی بهره مند بشیم. این سیستم برای کل کشور هم امکانش هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس