کد خبر 371306
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

رئیس اسبق هیأت رئیسه باشگاه پرسپولیس گفت: من به درخشان گفتم اگر پرسپولیس برای جذب بازیکن نیاز به پول دارد به من بگوید تا مخفیانه این کار را انجام دهم اما نمی‌دانم چرا این مسئله رسانه‌ای شد.

به گزارش مشرق، بحث خرید سهام باشگاه ختافه اسپانیا و مسائل مربوط به مشکلات باشگاه پرسپولیس باعث شد تا با حسین هدایتی رئیس اسبق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو کنیم. هدایتی در اینباره صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

صحبت از طی شدن آخرین مراحل خرید سهام باشگاه ختافه اسپانیا به گوش می‌رسد و حتی شنیده می‌شود که شما نمایندگانی را به اسپانیا راهی کرده‌اید، در اینباره خودتان توضیح دهید.

بله آقایان مهدوی‌کیا و نجفی را به اسپانیا فرستادیم و شب گذشته هم شاهد بازی بارسلونا و ختافه بودند و حتی میهمان تورس هم بودند البته قرار است امروز در محل این باشگاه مدارک لازم برای نهایی شدن این کار بررسی شود و امیدوارم که طی روزهای آینده این مسئله نهایی شود.

یکی از رسانه‌ها نوشته بود که شما می‌خواهید به پرسپولیس برای نقل و انتقالات کمک مالی کنید. خودتان این مسئله را تأئید می‌کنید؟


باید بگویم که ارتباطی بین من و درخشان توسط یک دوست مشترک و به صورت تلفنی ایجاد شد و من از درخشان خواهش کردم که بی‌سروصدا و مخفیانه اگر نیاز به کمک مالی هست به من بگوید تا من به پرسپولیس که تیم محبوبم است کمک کنم تا این تیم در نیم‌فصل تقویت شود و این کار را تا زمانی که اسپانسر یا یکی از مسئولان باشگاه بتواند به پرسپولیس کمک کند انجام دهد اما تعجب می‌کنم که چرا این مسئله که قرار بود مخفیانه باشد رسانه‌ای شد اما من کماکان منتظر هستم و این آمادگی را دارم که بدون حضورم در باشگاه به پرسپولیس که محبوب من هست کمک کنم اما تماس یا مراجعه‌ای در اینباره انجام نشده است.

اما برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایشان عنوان کرده‌اند که شما برای مطرح شدن و اینکه نامتان سر زبان‌ها بیفتد این کارها را می‌کنید و اینگونه حرف می‌زنید.

دوستانی که در پرسپولیس مسئولیت دارند و با ما هم دوست دارند خیلی خوب می‌دانند که من از روی عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس این حرف‌ها را می‌زنم نه برای مطرح کردن خودم. حتی اگر دوستان قابل نمی‌دانند که از نزدیک مرا ببینند شماره حسابشان را برای من فکس کنند تا دورادور برای تیم محبوبم انجام وظیفه کنم.

البته ابتدای فصل هم شما ابراز تمایل کرده بودید تا به پرسپولیس کمک‌هایی انجام  دهید اما آن زمان هم استقبال نشد.


در زمانی که آقایان رحیمی و دایی در پرسپولیس بودند و در مقطعی که باشگاه به مشکل مالی خورده بود من پیشنهاد دادم که به پرسپولیس کمک کنم اما رحیمی مدیرعامل وقت می‌تواند شهادت دهد که گفت فلانی به من گفته از هدایتی کمک نگیر! البته من در گذشته هم آمادگی داشتم که به پرسپولیس کمک کنم آن هم زمانی که مسئولان باشگاه با اسپانسر به مشکل خورده بودند.

واقعاً؟!


بله! شاید بد نیست که هواداران بدانند من برای نگه داشتن محمدرضا خلعتبری، سید جلال حسینی و دوستان دیگر این پیشنهاد را به رحیمی و دایی دادم اما رحیمی گفت که فلانی گفته از هدایتی حق نداری کمک بگیری.

در پایان اگر صحبت خاصی مانده بگویید.

باز هم تأکید می‌کنم که آقایان رحیمی و دایی افتخار دادند و به دفترم آمدند و من به آنها گفتم که کمک مالی می‌کنم تا این بازیکنان در پرسپولیس بمانند که رحیمی گفت که فلانی گفته حق گرفتن کمک مالی از هدایتی نداری.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس