شهيد تهراني مقدم در مقطعي که در کشور عراق امنيت خوبي وجود نداشت از من خواست تا به زيارت اعتاب مقدسه در عراق برويم .

محمد تهراني‌مقدم، برادر شهيد حاج حسن طهراني‌مقدم در کربلاي معلي با اشاره به تجمع ميليوني زائران امام حسين (ع) در روز اربعين در شهر کربلا اظهار داشت:اقداماتي که در راستاي بازسازي و توسعه اعتاب مقدسه صورت گرفته و در اين ايام که عاشقان  سيدالشهداء (ع) و زائران پياده در راهند تا در روز اربعين در شهر کربلا باشند مانور اقتدار شيعيان محسوب شده و اين اقدامات موجب تضعيف دشمنان خواهد بود.

محمد طهراني‌مقدم در ادامه با بيان اينکه خاطره اي مبني بر اينکه حاج حسن تهراني مقدم در زمان قبل از شهادت با وي و خانواده عازم زيارت عتبات عاليات شده است، اظهار داشت: شهيد تهراني مقدم در مقطعي که در کشور عراق امنيت خوبي وجود نداشت از من خواست تا به زيارت اعتاب مقدسه در عراق برويم .

وي افزود:من با توجه به شرايط موجود مخالف بودم و گفتم شرايط خطرناک است و فعلا نرويم ، اما ايشان نظر ديگري داشت و تاکيد کرد که اتفاقا در چنين شرايطي که دشمنان قصد دارند با ناامن کردن شرايط حضور شيعه را کم رنگ کنند، بايستي رفت و نگذاشت دشمن به اهداف خود برسد. در واقع مصداق جاء الحق و ذهق الباطل است که حق که بيايد، باطل رفتني خواهد بود و در آن موقع هر دو به همراه خانواده هايمان عازم عتبات شديم.

به گفته وي، شهيد حاج حسن تهراني مقدم معتقد بود اين حضور موجب تقويت شيعيان خواهد شد و به نظرم ستاد بازسازي عتبات عاليات با تلاش هايي که مي کند و امکاني را فراهم مي کند تا اين حضور بيشتر شود و در واقع اين مانور بزرگ شيعيان در کربلا و نجف اتفاق بيافتد موجب تضعيف دشمنان و تحکيم روابط دو کشور عراق و ايران خواهد بود.

برادر شهيد حسن طهراني مقدم در پايان اقدامات ستاد بازسازي عتبات عاليات را از علل مهم افزايش زائران عتبات و موجب نمايش مطلوب مانور اقتدار شيعيان عنوان کرد و گفت:ستاد بازسازي عتبات عاليات با تلاش هايي که مي کند، امکاني را فراهم مي کند تا اين حضور بيشتر شود و در واقع اين مانور بزرگ شيعيان در کربلا و نجف موجب تضعيف دشمنان و تحکيم روابط دو کشور عراق و ايران خواهد بود.
*خبرگزاري آريا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس