کد خبر 370520
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

به نظر می‌رسد مهاجم سپاهان سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر رسانده باشد.

گل خلعتبری سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر نیست
به گزارش مشرق، نیمه اول دیدار تیم‌های سپاهان و گسترش فولاد از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی 2 بر صفر به سود تیم اصفهانی به ثمر رسید که محمدرضا خلعتبری، به نظر می‌رسد مهاجم سپاهان سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر را به ثمر رسانده باشد.

البته چون اسکوربورد ورزشگاه خراب بود و تلویزیون نیز زمان بازی را درج نکرده بود، خبرنگاران برای زمان دقیق گل به ثمر رسیده خلعتبری، دچار مشکل شدند که با بررسی دوباره فیلم مشخص شد این گل در ثانیه 11 به ثمر رسیده است.

پیش از این غلامرضا رضایی، مهاجم سابق پرسپولیس در دیدار با فجرسپاسی در همین ثانیه موفق به گلزنی شده بود تا به این ترتیب صدم‌های ثانیه تعیین کننده سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر باشد.

به گزارش فارس، عنوان سریع‌ترین گل تمام ادوار رقابت‌های سراسری باشگاه‌های کشور متعلق به هادی عبدالله‌زاده بازیکن ابومسلم است که در سال 78 در ثانیه 9 برابر ایرسوتر نوشهر به ثمر رساند. پیش از گل رضایی و خلعتبری، سریع‌ترین گل ادوار لیگ برتر در سال 88 توسط ابراهیم توره برای سپاهان برابر شاهین بوشهر در ثانیه 15 بازی به ثمر رسیده بود.

به گزارش مشرق، شاید خیلی از علاقه مندان به فوتبال اشاره کنند که سریعترین گل تاریخ لیگ برتر در دیدار پرسپولیس مقابل مس سرچشمه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر یازدهم در روز 25 مرداد سال 1390 به ثمر رسید، اما با دیدن این فیلم این ادعا کاملا رد می شود. چرا که در صحنه گل نیز مشخص شد که یک پرتاب اوت انجام شد و سپس دفع حقیقی باعث افتاده توپ پیش پای برنوویچ شد. به فرض اینکه توپ در آغاز بازی هم به اوت رفته باشد، پرتاب آن چند ثانیه ای وقت تلف می کند و به راحتی می توان این ادعا را رد کرد که این توپ در ثانیه 8 بازی گل شده باشد!

در آن دیدار که در ورزشگاه باهنرکرمان برگزار می‌شد، اشتباه علیرضا حقیقی دروازه‌بان وقت پرسپولیس و ممدو تال مدافع افریقایی باعث شد تا برنوویچ بازیکن خارجی مس سرچشمه، در ثانیه حدود 41 به ثمر برسد در صورتی که برخی نوشتند در ثانیه هشتم این گل را به ثمر رسیده است! هدایت تیم در آن زمان بر عهده حمید استیلی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاس ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
    0 0
    سریعترین گل تاریخ لیگ رو پرسپولیس از مس سرچشمه در ثانیه هشت بازی خورده...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس