کد خبر 370425
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: الان هم به نوعی ما صدرنشین لیگ هستیم که این مسئله هم لذت‌بخش است و خطرناک.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و راه آهن اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم سرپرست و مدیر روابط عمومی باشگاه نفت به مالزی رفتند تا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. البته این مسئله به پلی‌آف ما بستگی دارد و امیدوارم بتوانیم در پلی آف صعود کنیم.

وی درباره بازی با راه‌آهن هم اظهار داشت: از نظر فنی باید بگویم که در دور اول لیگ صابون راه‌آهن به تن ما خورده است.

وی ادامه داد:‌ باید بگویم در بازی رفت مقابل راه‌آهن بر خلاف جریان بازی در دقیقه 94 یک گل بسیار زیبا خوردیم و به همین دلیل باید بگویم که فردا هم بازی سخت و حساسی مقابل راه آهن داریم .البته ما سعی کردیم بعد از برد در نیمه‌نهایی جام حذفی 72 ساعت از نظر روحی روی بازیکنان‌مان کار کنیم چرا که امکان داشت به دلیل جوانی دچار غرور کاذب شوند اما ما تلاش کردیم که آنها را به فضای بازی با راه ‌آهن بیاوریم چرا که این تیم در رفت ما را اذیت کرد و از ما امتیاز گرفت.

 منصوریان خاطرنشان کرد: البته فکر می‌کنم باخت به راه‌آهن و همچنین سایپا تلنگری به ما بود و به ما کمک کرد اما دیگر دوست ندارم باخت به تیم ما کمک کند. الان هم به نوعی ما صدرنشین لیگ هستیم که این مسئله هم لذت‌بخش است و خطرناک. اما ما باید نهایت استفاده را از این مسئله ببریم و البته درباره راه‌آهن هم باید بگویم که استیلی دوست خوب من با همه مشکلاتی که این تیم داشته تلاش کرد تا تیم خوبی را درست کند و امیدوارم که فردا ما دست پر از بازی بیرون بیاییم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش ادامه داد: ما برای بازی فردا امین حاج‌محمدی را در اختیار نداریم اما خوشبختانه سایر بازیکنان‌مان در این بازی حضور دارند. سعید لطفی هم دوران نقاهت خود را گذرانده است. ما بازیکنان جوان و آینده‌داری داریم. دو دروازه‌بان آماده هم داریم که شرایط‌شان بسیار خوب است.

سرمربی نفت در خصوص فاصله 5 ماهه‌ای که دیدار نیمه‌نهایی و فینال وجود دارد و اینکه آیا بهتر نبود دیدار فینال هفته آینده برگزار می‌شد که دو تیم نفت و ذوب آهن بازیکنی در تیم ملی ندارند، گفت: در تمام دنیا جام حذفی چند روز پیش یا قبل از لیگ برتر به اتمام می‌رسد اما مطمئن باشید ما در تیم ملی بازیکن خواهیم داشت و امیدوارم ذوب‌آهن هم بازیکن داشته باشد. به هر حال ما هواداری نداریم البته شاید هواداران استقلال و پرسپولیس و دیگر مردم به جوانان ما علاقمند شده باشند.

وی افزود: فاصله 150 روزه بین فینال و بازی نیمه‌نهایی کمی زیاد می‌شد. مرحله یک هشتم نهایی را در دی‌ماه، یک چهارم نهایی را در بهمن ماه و نیمه‌نهایی را در اسفندماه برگزار کرد تا این فاصله قابل هضم‌تر باشد. با توجه به اینکه ما هواداری نداریم شاید برخی‌ها فراموش کنند که ما به فینال راه یافتیم. باز در آن زمان احتیاج دارد که رسانه‌ها یک هفته‌آی به این مسئله بپردازند تا این موضوع یادآوری شود!

سرمربی نفت در مورد اینکه استیلی معتقد بوده تفاوتی بین راه‌آهن و نفت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: من به حرف دوست خوبم حمید استیلی احترام می‌گذارم. صحبت او کاملا درست است نمی‌توانیم تفاوتی بین صدر جدول و ته جدول قائل شویم. ما با تیم ملوانی که در انتهای جدول قرار دارد تا دقیقه 95 پیش بودیم اما روی اشتباه‌مان گل خوردیم. به علت کیفیت زمین نمی‌توان روی مسائل تاکتیکی حساب باز کرد و تفاوت بین تیم‌ها به همین دلیل نمی‌تواند گفت که 60-50 درصد تفاوت دارند.

منصوریان تأکید کرد: در اسپانیا و آلمان اینگونه نیست. شما بایرن‌مونیخ را نگاه کنید. اگر در لیگ آلمان صدرنشین است آنقدر امکانات دارد که بتواند برای بازی‌های آینده هم آن را حفظ کند اما در لیگ برتر ما تنها زمین آزادی است که تیم‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند. ما در انزلی شرایطمان با ملوان یکی بود و تفاوتی نداشتیم. بازی روی هوا برگزار شد. کیفیت ما هم بسیار پایین بود. به همین دلیل است که اختلاف تیم‌های صدر و ته جدول زیاد نیست.

وی با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان یادآور شد: ما از بازیکنان جوانی استفاده کردیم. البته حمید استیلی در این زمینه جلوتر بوده ما از بازیکنان زیر 23 یا 22 سال استفاده کردیم که حمید استیلی پایش را از این مسئله فراتر گذاشته و از بازیکنان زیر 20 سال هم بهره برده است.

سرمربی نفت در پایان صحبت‌هایش ابراز امیدواری کرد که ادبیات کنفرانس‌های تهران به سایر شهرها هم منتقل شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس