کد خبر 370316
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص خبر منتشره درباره قطع درختان دارآباد گفت: قطع درختی صورت نگرفته و اقدامات انجام شده رای کمیسیون ماده ۵ و ۷ را داشته است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تندگویان عضو شورای اسلامی شهر تهران، افزود: روز گذشته خبری مبنی بر قطع درختان در دارآباد منتشر شد که باید بگویم درختی قطع نشده و چند درخت با رای کمیسیون ماده 7 جابه جا شده است.

وی ادامه داد: با دستور کمیسیون ماده ۵ شنیده شده که قرار است که ساختمان حدودا ۱۵ طبقه ساخته شود.

روز گذشته رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تایید قطع تعدادی درخت در منطقه دارآباد گفت: تعداد دقیق درختان هنوز مشخص نیست، ولی پیگیر موضوع هستیم.

محمد حقانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس ضمن تایید خبر قطع درختان در دارآباد گفت: هنوز تعداد درختان مشخص نیست و آمار متفاوتی در این خصوص اعلام می شود.

وی درباره محل قطع درختان گفت: این محل پایین تر از موزه دارآباد، در خیابان افتخاری واقع است که تیمی را برای بازدید از منطقه اعزام کرده ام.

عضو شورای شهر درباره توضیحات مسئولان شهرداری در این خصوص گفت: من شخصا با شهردار منطقه یک و اهالی صحبت کرده ام. همچنین به دنبال کسب سوابق کمیسیون قطع درخت راهستم. اما هنوز جواب قانع کننده ای نگرفته ام.

حقانی تاکید کرد: شخصا تا حصول نتیجه قطعی پیگیر موضوع هستم و در اسرع وقت حتما از مکان بازدید می کنم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس