کد خبر 369853
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع) سپاه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه در قم برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید پژوهشگاه امام صادق(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه و اعضای هیات علمی، پژوهشگران، کارمندان و مسئولین پژوهشگاه و جمعی از مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه در تالار اشراق این پژوهشگاه برگزار شد.

در این مراسم  حجت الاسلام سعیدی به ایراد سخن پرداخت و یکی از مهمترین ماموریتهای پژوهشگاه را تغذیه فکری آحاد کارکنان سپاه و بسیج و نیروهای مسلح در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا دانست.

در ادامه این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رئیس سابق پژوهشگاه امام صادق(ع) تقدیر و تشکر به عمل آمد و حجت الاسلام و المسلمین علی عرب پور به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه امام صادق(ع) معرفی شد.

خاطرنشان می‌سازد حجت الاسلام و المسلمین عرب پور نویسنده چندین اثر تربیتی و دارای چندین مقاله علمی است. وی پژوهشگر علوم تربیت دینی، دارای مدرک دکتری امور تربیتی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران، و دارای تحصیلات حوزوی تا سطح چهار و دارای سوابق مدیریتی زیادی است و پیش از این به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمان مشغول به خدمت بود.

شایان ذکر است پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(علیه السلام) از سال 1359 در شهر قم به همت شهید بزرگوار استاد شیخ فضل الله محلاتی(ره) راه اندازی شد و هم اکنون با چهار پژوهشکده و یک اندیشکده مطالعات راهبردی وظیفه تامین نیازهای پژوهشی علوم اسلامی و انسانی نیروهای مسلح را برعهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس