کد خبر 369814
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان از متلاشي شدن اعضای باند آدم‌ ربایی در شهرستان آبادان خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ محمد صالحي جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي وقوع یک فقره آدم‌ ربایی در شهرستان آبادان و درخواست 400 میلیون تومان پول برای آزادي پسر بچه هشت ساله از سوی آدم‌ ربایان، نیروی انتظامی استان خوزستان و آبادان در عملیاتی ویژه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: تیم کارگاهان مجرب و ويژه از پليس آگاهي خوزستان به شهرستان آبادان اعزام شد. پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضای این باند در دو شهر استان  شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفتند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصريح كرد: با پيگيري هاي شبانه ‌روزی کارآگاهان، پسر بچه ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت. ماموران نیز در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگيري هر هفت نفر مرد اعضاي تشكيل دهنده اين باند شدند.

صالحی بيان كرد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه آدم ربايان موفق به كشف چهار قبضه سلاح شکاری، دو عدد پلاک جعلی خودرو و تعداد بسیار زیادی گوشی‌ تلفن همراه شدند.

وي عنوان كرد: آدم ربايان اين باند سابقه جرائمی از جمله تهدید و تیراندازی شبانه با هدف ایجاد رعب و وحشت را نیز در پرونده هاي خود داشته‌ اند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان يادآور شد: بعد از آزادي این کودک، به دلیل اينكه پرونده در مراحل تحقيقاتي بود، تشخيص داده شد كه جزئیات آن اطلاع‌ رسانی نشود به همین دليل امروز پس از دستگيري كامل اعضای باند و تحويل آنها به مراجع قضایی، نسبت به رسانه اي كردن موضوع اقدام كرديم.

صالحي در پايان گفت: مردم در دستگیری اعضاي اين باند مشاركت خوبي را با نيروي انتظامي داشتند و اگر همت مردم نبود اين پرونده سير موفقيت آميز خود را طي نمي كرد. همچنین از اداره ‌کل اطلاعات و مجموعه سپاه به دليل همكاري در حل پرونده قدرداني مي كنم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس