کد خبر 369682
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها گفت: برخی بلیت ها که در دست مردم است اصلاً وجود خارجی ندارد و مردم باید مواظب باشند بلیت ها را از آژانس های معتبر و شرکت های هواپیمایی بخرند.

 به گزارش مشرق، مرتضی دهقانی افزود: علاوه بر 150 پرواز عادی در این روزها، 350 پرواز برای انتقال زوار امام حسین (ع) در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در روزهای جمعه و شنبه نیز 6 فروند هواپیمای دیگر برای جابجایی زوار اختصاص می یابد.

دهقانی درباره تخلفات برخی شرکت ها در افزایش قیمت بلیت افزود: حتی شرکت هایی که چارتری خرید کرده اند در حد معقولی می توانند بلیت خود را بیشتر بفروشند.

وی گفت: پرونده دو شرکت متخلف در افزایش قیمت بلیت پرواز تهران- نجف در حال بررسی است که علاوه بر جریمه، پروانه آنها نیز باطل خواهد شد.

دهقانی افزود: برخی بلیت ها که در دست مردم است اصلاً وجود خارجی ندارد و مردم باید مواظب باشند بلیت ها را از آژانس های معتبر و شرکت های هواپیمایی بخرند.

وی گفت: هرگونه تخلف را مردم می توانند با شماره تلفن های 66048007 و 61022015 گزارش کنند.

دهقانی یکی از مشکلات افزایش قیمت بلیت را تقاضا و ظرفیت های هواپیمایی و فرودگاهی در نجف عنوان کرد.

به گفته سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، پیش‌بینی می شود شمار زائران ایرانی حاضر در پیاده‌روی اربعین به مرز 800 هزار نفر برسد.

جاسم المالکی رئیس کمیته گردشگری استان کربلا نیز پیش بینی کرده است؛ در مراسم اربعین حسینی امسال در کربلا بیش از ۱۷ میلیون زائر عراقی و خارجی حضور داشته باشند.

وی افزود: براساس برآوردها ۱۵ میلیون زائر از مناطق مختلف عراق و دو میلیون زائر نیز از کشورهای مختلف وارد کربلا خواهند شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس