حبیب کاشانی در مورد اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گفت: باید این بدعت بد بین این دو نهاد برطرف شود در غیر این صورت فوتبال ما لطمه خواهد خورد.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی در گفتگو با رادیو جوان و برنامه۴-۴-۲ در مورد رأی کمیته نظارت بر مربیان خارجی گفت: بعد از اینکه از سفر 6 روزه از کربلا برگشتم متوجه شدم کمیته‌ای تشکیل شده به نام کمیته نظارت بر مربیان خارجی و آنها در یک تصمیم عجیب و بی‌پایه و اساس صلاحیت کرانچار را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید زیر سؤال بردند و ایشان را فاقد صلاحیت لازم برای هدایت این تیم دانستند. حالا سؤال این است چطور کسی که قریب به 200 بازی روی نیمکت سپاهان نشسته‌ است به یکباره به خاطر مسائل فرهنگی زیر سؤال می‌رود مگر ایشان تا پیش از این نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا را هدایت نمی‌کرد این کمیته حداقل باید اجازه می‌داد ایشان بیاید و از خودش دفاع کند در این جلسه حتی اجازه ندادند که من هم شرکت کنم. 6 نفری که در این جلسه حضور داشتند از ابتدا مخالف کرانچار هستند. اینها اتفاقات خوبی نیست به نظر من این بدعت باید از میان برداشته شود چرا که در غیر این صورت استقلال فدراسیون فوتبال زیر سؤال می‌رود من نگران فدراسیون هستم بخشی از این مسائل جای سؤال دارد مگر فرهنگ کی‌روش، گاسپار و ولاسکو هیچ شباهتی به کرانچار ندارند و همه آنها از یک فرهنگ و از یک تمدن نیامدند، اینکه می‌گویند کرانچار دائم الخمر است مسئله درستی نیست من زمانی که در پرسپولیس با او همکاری می‌کردم وقت و بی‌وقت و بدون قرار قبلی با ایشان ملاقات می‌‌کردم اما چنین مسئله‌ای را مشاهده نکرده‌ام.

وی افزود: من آمدم تا رابطه وزارت ورزش و فدراسیون عمیق‌تر شود حضور من اختلافات بین این دو نهاد را برجسته کرد من اعتراضی به رأی کمیته ندارم اما ما تا 40 روز بیشتر فرصت نداریم تا تیم ملی امید را برای مسابقات آماده کنیم در این چند مدت پیشنهاد کردیم اردوهایی در کویت، کیش و آنتالیا برگزار کنیم و در نهایت بعد از پایان اردوها با تیم زیر 23 ساله دانمارک بازی دوستانه برگزار کنیم شاید از نوع تفکرات من سواستفاده شده است تمام کارهای که برای تیم ملی امید انجام دادم فقط برای شاد کردن دل مردم بود در مورد اسپانسر تیم ملی باید عرض کنم همه جای دنیا اسپانسر تیم‌های بزرگسالان و تمام رده‌ها با یک شرکت بسته می‌شود و باید تمام رده‌های سنی از یک نوع البسه و لباس ورزشی استفاده کنند اما چنین اتفاقی در فدراسیون ما رخ نداده است. من از طریق دوستان و شخص حسین هدایتی تمام مخارج و هزینه‌های البسه تیم ملی امید را فراهم کردم تا از این نظر کمبودی نداشته باشیم تمام دوستان من حاضر بودند به خاطر تیم ملی در حد توان‌شان به ما کمک مالی کنند.

مدیر مستعفی تیم ملی امید اظهار داشت: چطور بازیکن تیم ملی بزرگسالان برای حضور 10 روزه در اردو هزار دلار می‌گیرند اما بازیکن تیم ملی امید 200 دلار، من آمدم تا این تناقض‌ها را برطرف کنم و به همین منظور و برای شخصیت دادن به تیم ملی امید مجموعاً 120 دقیقه با بازیکنان صحبت کردم و در همین راستا محمد خاکپور را که از نظر شخصیتی مورد تأیید همه است در کنار تیم قرار دادم. ما هدف‌مان عوض کردن نگاه به تیم ملی امید بود و در ادامه قصد داشتیم تیم ملی «ب» را تشکیل دهیم تا در صورت مصدوم شدن بازیکنان اصلی از این افراد در مرحله‌های بعدی استفاده کنیم. در اردوی آخری که داشتیم 80 میلیون بیشتر هزینه کردم اما امید و نشاط را به مجموعه تیم تزریق کردیم. ما به مجموعه تیم ملی متشکل از جهانبخش، روزبه چشمی بسیار امیدوار بودیم تا به المپیک ریو راه یابیم.

در پایان هر کس باید به اندازه توان و قدرت خود به تیم ملی امید کمک کند من از مردم کشورم خواهش می‌کنم به اندازه هزینه‌ خوردن یک فست فود فردی 13 هزار و 500 تومان به تیم ملی امید کمک کند. تا شاهد حضور این تیم پر پتانسیل در المپیک ریو باشیم.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس