کد خبر 369363
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم در مورد گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی گمانه‌زنی نکنند.

به گزارش مشرق، کاظم شهریاری در مورد اینکه در رسانه‌ها در مورد انتخاب مدیرعامل این باشگاه‌ گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شود،‌ گفت: در حالیکه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده برخی رسانه‌ها برای انتخاب مدیرعامل گمانه‌زنی می‌کنند. متاسفانه گاهی نام‌هایی مطرح می‌شود که این افراد نه تنها نمی‌توانند گزینه باشند بلکه در خواب هم نمی‌توانند خود را به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ببینند.

وی افزود: برخی از نام‌هایی که مطرح می‌شود ظلم در حق باشگاه است. افرادی که معلوم نیست به پشتوانه کدام کارنامه نامشان در بین گزینه‌ها قرار می‌گیرد،  در حد حضور در تراکتورسازی به عنوان مدیرعامل باشگاه نیستند. در حال حاضر تعدادی از اعضای هیأت مدیره در ایران حضور ندارند و به همین خاطر جلسه هیأت مدیره برای انتخاب مدیرعامل برگزار نشده است. هنوز گزینه‌های مدیرعاملی معلوم نیستند و هر اسمی که تا به امروز اعلام شده بی منبع و از روی گمانه‌زنی است.

شهریاری در پایان گفت: امور باشگاه در حال حاضر توسط سعید عباسی قائم مقام تراکتورسازی به خوبی دنبال می‌شود و در حضور او بابت نبود مدیرعامل هیچ خللی در کار ایجاد نمی‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس