کد خبر 369358
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر این تیم با کمبود بازیکن مواجه نبود، هم موفق به شکست نفت تهران می‌شد و هم ذوب‌آهن را از پیش‌رو برمی‌داشت.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنان معتقد است که اشتباهات داوری باعث شد تا این تیم در دیدار با ذوب‌آهن به هدفش نرسد. خوردبین درمورد شکست پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، آینده این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داده که مشروح آن در زیر می‌آید:

چرا پرسپولیس به فینال جام حذفی نرسید؟


معتقدم دست پرسپولیس را از جام کوتاه کردند. شما دیدید که چگونه با تماشاگران رفتار کردند و از طرفی محرومیت بازیکنان ما نیز به طرز عجیبی بخشیده نشد. وقتی محرومیت تماشاگران بخشیده می‌شود، طبیعی است که باید عالیشاه هم بخشیده می‌شد ولی این اتفاق نیفتاد. محسن بنگر هم بی‌دلیل محروم شد. بنگر بعد از گلزنی به گل‌گهر دقیقاً به مانند رونالدو شادی کرد اما داور خیلی راحت به او اخطار داد و این بازیکن را محروم کرد. در مجموع باید بگویم ما درگیر مسائل بیرونی بودیم ولی ذوب‌آهن با آرامش کارش را انجام می‌داد.

درمورد داوری دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن چه صحبتی دارید؟

شما دیدید که نوروزی هند کرد ولی داور به شکلی عجیب به او اخطار نداد. از این طرف توپ به دست اومانیا خورد و داور کارت داد. ما واقعاً نمی‌دانیم چه بگوییم. ما به هیچ عنوان در شرایط عادی به ذوب‌آهن نمی‌باختیم اما این اتفاقات باعث شد که در نهایت بازنده شویم. ما با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم و اگر نفرات‌مان را در اختیار داشتیم، مطمئن باشید حتماً نفت و ذوب‌آهن را می‌بردیم.

رئیس دپارتمان داوران گفته است که داوری این مسابقه بی‌نقص بود. نظر شما چیست؟

شما تا به حال کجا دیده‌اید که عسگری یک بار بگوید داوری بد بود و از فلان داوری انتقاد کند؟! این طبیعی است که او هیچ ایرادی از داورانش نگیرد ولی مطمئناً میلیون‌ها نفر بازی را دیده‌اند و می‌توانند نظر بدهند.

آیا باید در لیگ برتر به این پرسپولیس امیدوار بود؟

صددرصد باید امیدوار بود. تیم ما چند بازیکن خواهد گرفت و با اضافه شدن مصدومان همه چیز درست می‌شود. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس از لحاظ اخلاقی و فوتبالی پیشرفت کرده‌اند و به خوبی درک می‌کنند در چه تیم بزرگی حضور دارند.

چند بازیکن جذب خواهید کرد؟

برای جذب چند بازیکن لیگ برتری به چند باشگاه نامه زده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

آیا رضا نوروزی از لیست پرسپولیس خارج می‌شود؟

او یکی از بهترین مهاجمان ایران است که همیشه برایم قابل احترام بوده است. فعلاً که چنین برنامه‌ای در تصمیمات باشگاه وجود ندارد ولی در این مورد حمید درخشان باید نظر بدهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس