کد خبر 369104
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

سردار آزمون از ابتدا به تصميمات کادر فني تيم ملي احترام گذاشته و همچنان يکي از بازيکناني است که هرگز به تصميمات کي روش معترض نشده است.

به گزارش مشرق، چند روز پیش بود که سردار آزمون متنی را در اینستاگرام خود قرار داد و در آن مدعی شد که نمی گذارم حقم را بخورند. رسانه ها از این متن برداشت های متفاوتی انجام دادند اما سردار آزمون در این مورد می گوید:« دو هفته ای است که من در روبین کازان بنا به دلایلی بازی نمی کنم. متنی را در اینستاگرام خود قرار دادم و نوشتم که حقم را می گیرم. منظور من در تیم باشگاهی ام بود و نه تیم ملی. متاسفانه برداشت های متفاوتی از این متن شده و من همین جا اعلام می کنم که هرگز درباره تیم ملی حرفی نزده و نخواهم زد. چه زمانی که دعوت شوم، چه زمانی که کی روش دعوتم نکند و چه زمانی که برای تیم ملی بازی کنم. من تابع تصمیمات کی روش هستم و همیشه به آن احترام گذاشته ام»

سردار آزمون در ادامه می گوید:« تیم ملی تیم باشگاهی نیست که حق بازیکن را بخورند. همه کادر فنی در تیم ملی زحمت می کشند تا بهترین نتایج را کسب کنند. از شما می پرسم، تا به حال شده که کادر فنی تیم ملی حق کسی را بخورد؟ نمی دانم این گمانه زنی ها از کجا در می آید اما من همان زمان که قبل از جام جهانی از تیم ملی خط خوردم به تصمیم کی روش احترام گذاشتم و اعتراضی نکردم. حالا که دارم بازی می کنم آیا چنین حرفی را می زنم؟ آیا با عقل جور در می آید؟»

چرا آزمون در روبین کازان بازی نمی کند؟ او در این باره می گوید:« نمی دانم چرا. دلیلش را باید از باشگاه ما بپرسید. البته فکر می کنم به پایان قراردادم نزدیک شده ام و این اتفاقات برای تمدید قراردادم است. باید صبر کنیم و ببینیم خدا چه می خواهد»
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    سوباسا اوزارای ایران!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس