کد خبر 368736
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

امام جمعه تبریز با اشاره به مقابله با ابتذال و رفع مشکلات فرهنگی در جامعه، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی رهبری انقلاب، مردم و خانواده های شهدا مقابله با ابتذال از راه ماهواره و تهاجم فرهنگی است که باید مهار شوند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: شانزدهم آذرماه روز دانشجو، یادآور شهادت سه دانشجوی استکبار ستیز در دانشگاه تهران در جریان حضور معاون رئیس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا در کشورمان است که باید این روز به بهترین شکل ممکن در بین دانشجویان گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: همانگونه که جنبش های دانشجویی از گذشته تاکنون با هدف مبارزه با استکبار و فساد شکل گرفته اند، دانشجویان باید همچنان برای این اهداف مقدس فعالیت های خود را انجام دهند.

خطیب جمعه تبریز آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) اشاره و بیان کرد: این شورا به عنوان مرکز تصمیم گیرنده متشکل از سران قوا و یک قرارگاه فرهنگی برای کشور راه اندازی شد تا با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کند.

آیت الله شبستری گفت: رهبر معظم انقلاب از این شورا انتظاراتی دارند و از بدو تاسیس تاکنون منشاء خدمات ارزشمندی بوده اما انتظار داریم با سیاست های دقیق و رصد کردن وضعیت فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت ها و هماهنگ کردن آنها، نقش واقعی این شورا را ایفا کنند.

امنام جمعه تبریز با اشاره به لزوم مقابله با ابتذال و رفع مشکلات فرهنگی در جامعه، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی رهبری انقلاب و خانواده‌های شهدا مقابله با ابتذال از راه ماهواره و تهاجم فرهنگی است که باید مهار شوند.

وی خواستار توجه بیشتر شورای انقلاب فرهنگی در مقابله با تهاجم فرهنگی شد و یادآوری کرد: البته مقابله با تهاجم فرهنگی وظیفه همه متولیان فرهنگی کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار تزلزل شده و کابینه نتانیاهو منحل و از هم پاشیده است، گفت: با توجه به این مسائل  و به رسمیت شناختن فلسطین از سوی  چهار کشور فرانسه، انگلیس، اسپانیا و سوئد، کارشناسان مسایل سیاسی سال آینده را سال انقراض رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

عضوخبرگان رهبری  به 20 آذر سالگرد شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: این بزرگوار شخصیتی ارزشمند، بزرگ منش، متواضع، مردم دار و خود ساخته بود و خون این شهید باعث شده انقلاب راه خود را حفظ کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس