مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که قیمت بلیت قطار تا پایان سال افزایش نمی‌یابد، گفت‌:‌ قیمت بلیت یک سوم قطارها در افزایش نرخ مهرماه سال‌جاری نسبت به سال ۹۲ تغییری نکرد.

به گزارش مشرق، محسن پورسید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که در قیمت گذاری بلیت قطار انصاف را رعایت می‌کنیم، اظهار کرد: در این راستا شرکت‌های خصوصی را دعوت می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم اگر افزایش تقاضای افزایش قیمت را دارند تمام مستندات، هزینه‌ها و جزئیات برنامه‌های خود را به راه‌آهن بدهند.

وی با تاکید بر این‌که منصفانه به این درخواست‌ها رسیدگی می‌کنیم، تصریح کرد: در جاهایی که فکر می‌کنیم دلیل جدید برای افزایش قیمت وجود ندارد، درخواست‌ها را رد می‌کنیم و البته در جاهایی که احساس می‌کنیم مناطق محرومی است و نباید اجازه افزایش را بدهیم با شرکت‌ها تفاهم کرده و آنها را قانع می‌کنیم.

وی توضیح داد: به شرکت‌ها می‌گوییم با افزایش قیمت بلیت قطارهای شما در چند مسیر موافقت می‌کنیم در عوض در یکی دو مسیر قیمت را افزایش ندهید. در افزایش قیمت مهرماه مسیرهایی که در اطراف قطارهای حومه تهران بود مانند مسیر ورامین و پرند از شرکت‌ها خواستیم که افزایش قیمت ندهند.

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که در مناطق حومه‌ای با شرکت‌ها توافق کردیم که افزایش قیمت اعمال نشود، بیان کرد: در سال جاری 30 درصد قطارها افزایش قیمت نداشت و حدود یک سوم بلیت قطارها با قیمت سال 92 و بعضی‌ها هم به قیمت سال 92 فروخته می‌شود.

 پورسیدآقایی یادآور شد:‌فکر می‌کنم الان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی اگر منصفانه قضاوت کنند از افزایش قیمت‌ها ناراضی نیستند و تلاش کرده‌ایم با افزایش قیمت ضرر شرکت‌ها را پوشش دهیم.

وی با بیان این‌که هر سال یکبار قیمت بلیت قطار را افزایش می‌دهیم، افزود: تا پایان سال افزایش قیمت بلیت قطار نداریم و داستان سه بار افزایش قیمت بلیت قطار جوسازی عده‌ای بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رهگذر ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر مدیرعامل راه‌آهن یک بار به جای حرف زدن به سایت رجا مراجعه می کرد و بلیط می خرید می فهمید بلیط چند بار بدون افزایش کیفیت قمیت آن افزایش یافته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس