در روز پایانی هفته شانزدهم لیگ برتر مربیان تیم‌ها اظهار نظرهای مختلفی درمورد بازی‌ها داشتند.

گروه ورزشی مشرق، هفته شانزدهم لیگ برتر با انجام 3 دیدار به پایان رسید که در مهمترین بازی تیم فوتبال پیکان و سپاهان به مصاف هم رفتند که سپاهان موفق شد در خانه حریف از سد پیکان بگذرد .

برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر

در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

گسترش فولاد 2 - 2 استقلال خوزستان

سرمربی گسترش فولاد: میانگین قدی بازیکنانم پایین است

فراز کمالوند پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل غیبت در نشست‌های قبلی اظهار داشت: امروز بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما به نظر من تیم ما به حقش نرسید. حق ما کسب 3 امتیاز بود که متأسفانه حاصل نشد.

وی افزود: در این بازی باید پیروز می‌شدیم اما کسب یک امتیاز هم نشان می‌دهد که ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌ایم. 2 گل روی اشتباه فردی دریافت کردیم که بیشتر باید روی آنها کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: برخی مشکلات فنی تیم حل شده است و برخی دیگر از عهده من خارج است مانند میانگین قدی بازیکنانم مخصوصا در خط دفاعی. متأسفانه امروز روی 2 ضربه سر گل خوردیم که به دلیل قد کوتاه مدافعان تیمم بود.

کمالوند در مورد جذب بازیکن جدید عنوان کرد: متأسفانه بازیکنانی که می‌توانیم جذب کنیم کیفیت پایین دارند و یا اینکه باشگاه‌ها بازیکنان خوب خود را در اختیار ما قرار نمی‌‌دهند. وقتی یک نقطه را تقویت می‌کنیم نقطه دیگری ضعیف می‌شود برای مثال امروز دیدیم که مهاجمان ما چقدر خوب بودند و از طرفی مدافعانمان چقدر ضعیف عمل کردند.

وی افزود: محمد ابراهیمی بازیکن جدیدی است که جذب کرده‌ایم. وی امروز یک گل زد و یک پاس گل داد. پیمنتا دیگر بازیکنی است که به تازگی جذب کرده‌ایم. وی هم امروز می‌‌توانست یک گل به ثمر برساند و نشان داد هنوز پیر نشده و می‌تواند مهره‌ای قابل اتکا برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: ما در 3 بازی اخیر 6 گل زده‌ایم که نشان می‌دهد ما روند رو به رشد داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم بهتر شویم و از رده‌های پایینی جدول جدا شویم.

کمالوند در خصوص بازی هفته آینده برابر سپاهان گفت: باتیستا امروز 3 اخطاره شد و درویشی هم مچ پایش آسیب دید. فکر می‌کنم در هفته آینده نتوانیم از حضور این 2 بازیکن استفاده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان:

عبدالله ویسی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر د تیم به دنبال کسب 3 امتیاز بودند. فکر می‌کنم تماشاگران بازی با کیفیتی را تماشا کردند.

وی ادامه داد: با اینکه برای کسب 3 امتیاز به تبریز آمده بودیم اما یک امتیاز هم برای ما ارزشمند است چرا که بازی در خانه حریف برگزار می‌شد. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کرده و از انتهای جدول جدا شویم.

ویسی در مورد تفاوت کارش در استقلال اهواز و صبای قم تصریح کرد: در صبا مدیران چیز دیگری از من می‌خواستند اما حالا در استقلال از من نتیجه می‌خواهند. عملکرد من در باشگاه‌ها بستگی به استراتژی مدیران دارد. در اهواز من باید نتیجه بگیرم چرا که تیم در رده‌های پایینی جدول است و به تک‌تک امتیازها نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در مورد خریدهای جدید تیمش خاطر نشان کرد: امروز بازیکنان جدید ما از جمله سیدصالحی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حتی شاهد بودیم که گل هم به ثمر رساندند. عملکرد آنها رضایت‌بخش بود و امیدوارم هفته به هفته بهتر شوند.

وی با اشاره به سرباز‌هایی که کارت پایان خدمتشان باطل شده است، عنوان کرد: درست است که این بازیکنان تخلف کردند اما نباید آنها را از صحنه فوتبال محو کنیم. به نظر من آنها را باید به تیم‌هایی در لیگ دسته اول منتقل کنیم تا بازی کنند.


پيکان 1 - 2 سپاهان

سرمربی پیکان: دوست نداشتم بد بازی کنیم

صمد مرفاوی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت می‌شود. سپاهان تیمی است که شکل خودش را پیدا کرده و ما هنوز به شکل تیمی خودمان نرسیدیم. امروز با چند بازیکن غایب به میدان می‌رفتیم. برخی از بازیکنان به خاطر آسیب‌دیدگی و برخی از بازیکنان را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم و با کمبود بازیکن مواجه بودیم به همین خاطر نتوانستیم خواسته‌هایمان را در زمین پیاده کنیم.

وی افزود: سپاهان تیم باتجربه و پرمهره‌ای است. مقابل آنها یک مقدار مشکل داشتیم. خط دفاعی ما به تنهایی مقاومت می‌‌کرد و انسجام لازم درون تیم مشاهده نشد. با توجه به اینکه هنوز شکل تیمی خود را پیدا نکرده بودیم از ارائه عملکرد خوب محروم بودیم. 4 جلسه کنار تیم حضور داشتم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد. با اضافه کردن چند بازیکن و در تعطیلی 50 روزه لیگ خودمان را از لحاظ فنی ارتقاء می‌دهیم. دوست نداشتیم بد بازی کنیم و حتی نتیجه تساوی به دست بیاید اما فوتبال همین است و از نظر فنی انسجام نداشتیم.

سرمربی پیکان در رابطه با جدایی میلاد نوری و جهانگیر عسگری و اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب می‌کند، اظهار داشت: به هر حال نفراتی را از دست دادیم و باید بازیکنان جایگزینی را جذب تیم کنیم. در نیم فصل دوم شکل تیم بهتر خواهد شد. با توجه به کمبود بازی‌ها تعدادی از نفرات مثل حسینی و حیدریه در پست‌های غیرتخصصی خود به میدان می‌رفتند. باز هم تأکید می‌‌کنم که در دیدارهای آینده و با تمرین بیشتر شرایط تیم بهبود پیدا می‌کند.

سرمربی سپاهان: باید به مرفاوی فرصت داد

حسین فرکی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما به دنبال 3 امتیاز این بازی بودیم و همان طور که پیش‌بینی کرده بودیم امروز توانستیم بازی خوبی انجام داده و به پیروزی هم برسیم.

وی افزود: برای اینکه از صدرجدول فاصله نگیریم نیاز به پیروزی در این دیدرا داشتیم. خدا را شکر می‌کنم با وجود اینکه میهمان بودیم توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و در بالای جدول بمانیم. خوشبختانه در این دیدار مستحق برد هم بودیم، چراکه مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود. هرچند معتقدم این پیروزی چیزی از شایستگی‌های پیکان کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اولین حضور صمد مرفاوی روی نیمکت تیم پیکان خاطرنشان کرد: مرفاوی مربی بسیار خوبی است و مطمئن هستم همان طور که نیم فصل اول در صبای قم موفق بود، می‌تواند در پیکان هم موفق باشد. زمان زیادی نیست که او به پیکان آمده و برای نتیجه گرفتن باید به مرفاوی فرصت داد.

فرکی درباره اینکه بازیکنان تیمش در این بازی کارت‌های زیادی از داور بازی دریافت کرده‌اند، گفت: فشار بازی به خصوص در لحظات پایانی این دیدار بسیار بالا بود به همین دلیل بازیکنان ما کارت‌های زیادی گرفتند که شاید این موضوع در ادامه کار ما را اذیت کند. این کارت‌ها اصلاً به سود ما نیست و بازیکنان هم باید کمی بیشتر رعایت کنند.

وی در خصوص رقابت تنگاتنگ تیم‌های لیگ برتری در بالای جدول، عنوان کرد: مانند فصل گذشته، رقابت تیم‌ها برای قهرمانی در این فصل بالاست. این موضوع کمک می‌کند کیفیت لیگ بالاتر برود و مسلماً این موضوع به تیم ملی هم کمک خواهد کرد. تیم‌های پایین جدول هم انگیزه زیادی دارند و مسلماً در ادامه مسابقات بیشتر تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه امیدوار است تیمش در بازی بعدی مقابل گسترش‌فولاد به پیروزی برسد تا با آرامش راهی تعطیلات شوند، اظهار داشت: ما در این تعطیلات به دنبال تقویت تیم هستیم اما بازیکنانی که می‌خواهیم در تیم‌های رقیب بازی می‌کنند. مسلماً رقیبان ما نمی خواهند بازیکنان‌شان را از دست بدهند و در صورتی که ما نتوانیم بازیکنان داخلی را جذب کنیم، دو سه بازیکن خارجی مدنظرمان هست که مذاکره با آنها را آغاز خواهیم کرد.


نفت‌مسجد‌سليمان 0 - 1 سايپا
 
مربی نفت مسجد سلیمان: سایپا از دو موقعیت خود استفاده کرد

عیسی هندجانی مربی تیم نفت مسجد سلیمان با حضور در نشست خبری اظهارداشت: متأسفانه به دلیل مشکلاتی که برای مکوندی پیش آمده بود امروز نتوانستیم در خدمت او باشیم، بچه‌های ما در طول 90 دقیقه تنها 2 موقعیت به تیم سایپا دادند که آنها نیز فقط از این موقعیت توانستند استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: ما در طول بازی کلاً اختیار این دیدار را در دست داشتیم اما سایپایی‌ها از دو موقعیتی‌ که به دست آوردند استفاده کردند و گل زدند.

سرمربی سایپا: به حریف موقعیت ندادیم

جلالی سرمربی سایپا گفت: ما در طول 90 دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، این در حالی بود که 7-6 بازیکن از بچه‌های ما غایب بودند.

وی در ادامه افزود: ما امروز خوب بازی کردیم و به تیم مسجد سلیمان موقعیت گل‌زنی ندادیم، بازی را در طول 90 دقیقه کنترل کردیم و در پایان هم 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: نفت نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده، من به مکوندی سرمربی جوان این تیم تبریک می‌گویم، آنها امروز فوتبال را خیلی خوب بازی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس