کد خبر 368557
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در دیدار برابر استقلال خوزستان مستحق پیروزی بودیم که به حقمان نرسیدیم.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد و ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل غیبت در نشست‌های قبلی اظهار داشت: امروز بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم اما به نظر من تیم ما به حقش نرسید. حق ما کسب 3 امتیاز بود که متأسفانه حاصل نشد.

وی افزود: در این بازی باید پیروز می‌شدیم اما کسب یک امتیاز هم نشان می‌دهد که ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌ایم. 2 گل روی اشتباه فردی دریافت کردیم که بیشتر باید روی آنها کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: برخی مشکلات فنی تیم حل شده است و برخی دیگر از عهده من خارج است مانند میانگین قدی بازیکنانم مخصوصا در خط دفاعی. متأسفانه امروز روی 2 ضربه سر گل خوردیم که به دلیل قد کوتاه مدافعان تیمم بود.

کمالوند در مورد جذب بازیکن جدید عنوان کرد: متأسفانه بازیکنانی که می‌توانیم جذب کنیم کیفیت پایین دارند و یا اینکه باشگاه‌ها بازیکنان خوب خود را در اختیار ما قرار نمی‌‌دهند. وقتی یک نقطه را تقویت می‌کنیم نقطه دیگری ضعیف می‌شود برای مثال امروز دیدیم که مهاجمان ما چقدر خوب بودند و از طرفی مدافعانمان چقدر ضعیف عمل کردند.

وی افزود: محمد ابراهیمی بازیکن جدیدی است که جذب کرده‌ایم. وی امروز یک گل زد و یک پاس گل داد. پیمنتا دیگر بازیکنی است که به تازگی جذب کرده‌ایم. وی هم امروز می‌‌توانست یک گل به ثمر برساند و نشان داد هنوز پیر نشده و می‌تواند مهره‌ای قابل اتکا برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: ما در 3 بازی اخیر 6 گل زده‌ایم که نشان می‌دهد ما روند رو به رشد داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم بهتر شویم و از رده‌های پایینی جدول جدا شویم.

کمالوند در خصوص بازی هفته آینده برابر سپاهان گفت: باتیستا امروز 3 اخطاره شد و درویشی هم مچ پایش آسیب دید. فکر می‌کنم در هفته آینده نتوانیم از حضور این 2 بازیکن استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس