آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: احتمالاً با آیت‌الله مصباح یزدی و آیت‌الله یزدی دیدار خواهیم داشت ولی اینکه قبلاً این دیدار قطعی شده بود، خیر چنین نیست.

 به گزارش مشرق، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی که شب گذشته با رای قاطع اعضای جامعه روحانیت مبارز به عنوان دبیرکل این تشکل مهم اصولگرایان انتخاب شد، در نخستین مصاحبه خود پس از دبیرکلی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که آیا از این پس تغییری در مشی جامعه روحانیت رخ خواهد داد؟ گفت: تاکنون مساله ای درباره تغییر به ذهن ما نیامده است، ولی ممکن است در آینده مقداری بحث شود.

وی تاکید کرد: فعلاً همان مشی گذشته ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین درباره برخی اخبار مبنی بر دیدار احتمالی وی با آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی و آیت‌الله محمد یزدی در زمینه وحدت اصولگرایان نیز گفت:ممکن است چنین جلسه‌ای تشکیل شود. ما دنبال وحدت اصولگرایی هستیم. ولی اینکه قبلاً چنین قراری(قرار بر دیدار قطعی) بوده، خیر اینگونه نیست.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که آیا تاکنون صحبتی با آیت‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی درباره وحدت اصولگرایان داشتید یا خیر؟ گفت: تاکنون صحبتی اجمالی با آیت‌الله یزدی داشته‌ام. ولی اینکه تفصیلاً درباره اینکه چه باید کرد صحبتی کنیم، خیر، نداشته‌ایم.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه می‌گویند جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان و جامعه روحانیت در انتخابات مجلس آتی محور اصولگرایان خواهند بود نیز گفت: خیر؛ جامعه روحانیت مبارز در هر دو انتخابات ورود  خواهد کرد و خودش را مسئول می‌داند. ولی حتماً در بحث مجلس خبرگان رهبری ائتلاف و وحدت با جامعه مدرسین خواهیم داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس