کد خبر 368281
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج کشور، گفت: افتخار داریم که در 14 عرصه مختلف اقتصاد خرد که ذات و اساس آن خانه، محله و روستاست فعالیت داریم .

به گزارش مشرق، غلامرضا نوشادی در نشست با استاندار کرمان به منظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری در استان افزود: بنیاد تعاون بسیج در بخش تولید اقتصاد خرد موفق بوده است.

وی بیان کرد: بزرگترین مشکل اکنون در بخش تقاضا و بازار و صنایع فرآوری و تبدیلی است.

مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج گفت: با وجود آن که کرمان در بخش تولید سهم خوبی دارد بزرگترین مشکل تولید محصولات این استان در بخش تقاضا و بازار و صنایع تبدیلی است.

وی افزود: مجموعه بنیاد تعاون بسیج ؛ اقتصادی و خصوصی است و تحت قانون تجارت فعالیت می کند .

نوشادی اظهار کرد: این بنیاد می تواند به عنوان مجموعه ای که هم افزایی خوبی در موضوعات مختلف داشته باشد به عنوان مجموعه خدماتی با نگاه دستگیری از مردم نه به منظور تکدی پروری بلکه به عنوان حمایتی و راهبری نقش ایفا کند.

وی از اقتصاد خرد به عنوان شاه بیت اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: مردم در اقتصاد مقاومتی نقش آفرین ترین عنصر هستند.

نوشادی ادامه داد: مجموعه خدماتی بنیاد تعاون بسیج با حدود 11 شرکت و موسسه مختلف در عرصه های مختلف حضور دارد و هم اکنون بسیاری از منافع بنگاه اقتصادی را بطور صد درصدی در اختیار بخش خدماتی قرار داده ایم که استان کرمان نیز از این خدمات بی بهره نیست.

وی تاکید کرد: از سال گذشته ماموریت اقتصاد مقاومتی نیز به موسسه کارآفرینی اشتغالزایی این مجموعه با کمک سازمان بسیج سازندگی افزوده شد.

وی گفت: با نگاه آسیب شناسانه در مجموعه بنیاد تعاون و با نگاه حاکمیتی که برای کمک به دولت آمده ایم احساس می کنیم مجموعه سپاه و بسیج در حفظ نظام خوب درخشیدند و یکی از الگوهای دوران دفاع مقدس، لشکر 41 ثارالله است.

مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج، رویکرد استاندار کرمان را در بخش های مختلف اقتصادی، مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نگاه استاندار کرمان در امور اقتصادی و واگذاری کارها به مردم بی بدیل است.

وی مثلث توسعه اقتصادی را کاری نو خواند و بیان کرد: واگذاری امور به مردم یک نگاه توسعه ای با کمترین هزینه و تصدی گری برای دولت می باشد و راه نجات و رفع مشکلات نظام در بخش توسعه ای و اقتصادی است.

نوشادی گفت: ما آمادگی داریم به منظور توسعه استان کرمان و سرمایه گذاری در این استان برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی افزود: ما به دور از هیجانات و احساسات اینجا هستیم تا با نگاهی دقیق بهترین سرمایه گذاری را انجام دهیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس