با برگزاری مراسم قرعه کشی، حریفان عاشورزاده و خدابخشی در فینال گرندپریکس در سال 2014 مشخص و نمایندگان ایران امروز مبارزات خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش مشرق، آخرین مرحله مسابقات گرندپریکس در سال 2014 از امروز (چهارشنبه) با حضور 8 تکواندوکار برتر رنکینگ در 4 وزن المپیکی به میزبانی "کوئرتارو" مکزیک آغاز می‌شود که تکواندوکاران شایسته کشورمان در مجموع سه مرحله پیشین با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 4 برنز کارنامه موفقی را از خود برجای گذاشتند.

در این مسابقات به نفر اول 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز، نفر سوم 28.80 امتیاز، نفر چهارم 17.28 امتیاز و نفرات پنجم 12.10 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 اهدا خواهد شد.

از تیم ایران و با دعوت فدراسیون جهانی، فرزان عاشورزاده در وزن اول المپیک با رنکینگ 6، بهنام اسبقی در وزن دوم المپیک با رنکینگ 3، مهدی خدابخشی در وزن سوم المپیک با رنکینگ 4 و سجاد مردانی در وزن چهارم المپیک با رنکینگ 7 در فینال رقابتهای گرندپریکس در سال 2014 بر روی شیاپ چانگ می‌روند.

بر همین اساس امروز (چهارشنبه) و در اولین روز این مسابقات، مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم (وزن اول و سوم المپیک) مردان و 49- و 67- کیلوگرم زنان پیگیری می شود که از تیم ایران فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن اول المپیکی کشورمان در اولین دیدار باید با "روی باراگانسا" از پرتغال مبارزه کند. وی در صورت پیروزی باید با نماینده کره جنوبی مبارزه کند.

مهدی خدابخشی دومین نماینده کشورمان در نخستین روز از مسابقات که در وزن سوم المپیک راهی مکزیک شده باید در نخستین گام به مصاف "لوتالو محمد" برود. این تکواندوکار انگلیسی با برنز المپیک لندن 2012، طلای اروپا و طلای گرندپریکس منچستر 2013 رنکینگ 5 المپیک را در اختیار دارد. وی در صورت پیروزی باید در مرحله دوم با برنده دیدار "ارون کوک" از جزیره مان و "سباستین کریسمیچ" از آرژانتین مبارزه کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس