کد خبر 368186
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی گفت: اگر دوباره به تراکتورسازی برگردم مثل شرایط قبل عمل می‌کنم یعنی باید اختیار تام داشته باشم و بتوانم تصمیم‌گیری کنم تا تیم را به اوج برسانم.

به گزارش مشرق، محمدحسین جعفری درباره وضعیت مدیریتی حال حاضر باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: به نظر من الان وقت تغییر مدیریت نیست و باید آقای نظمی دوباره به باشگاه بازگردانده شوند تا تیم وارد حاشیه‌ها نشود.

با این روند مسائل حاشیه‌ای تراکتورسازی بیش‌تر می‌شود

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی افزود: باید هیئت‌مدیره، سرمربی و مدیرعامل نشست سه‌جانبه برگزار کنند و روی مسائل اختلافی کار کنند و به یک تفاهم قطعی برسند تا تیم نتیجه بگیرد و حتی آن‌طور که شنیدم آقای خطیبی با 3 بازیکن برخورد کردند و این نشان می‌دهد به‌مرور موضوع پیچیده‌تر خواهد شد و مسائل حاشیه‌ای بیش‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای بومی در مدیریت این باشگاه، تأکید کرد: من معتقدم مدیرعامل حتماً باید بومی باشد و با مردم ارتباط برقرار کند و احساسات، دغدغه‌ها و فرهنگ هواداران را درک کند چون مدیرعامل در بین مردم، هیئت‌مدیره و سهامداران قرار دارد و نقش اساسی ایفا می‌کند.

امیدوارم نظمی به مدیریت تراکتورسازی برگردد

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: از طرفی این تیم متعلق به آذربایجان است و مدیرعامل نباید با دید برنامه کاری به موضوعات نگاه کند بلکه باید ازنظر احساسی و تعصبات به دنبال منافع تیم برود بااین‌حال امیدوارم آقای نظمی سرکارشان برگردند ولی اگر نشد هم از هیئت‌مدیره انتظار داریم فردی بومی انتخاب کند و به برنامه 5 ساله تراکتور که موجب پیشرفت آن شده ادامه دهد.

جعفری درباره عملکرد جمشید نظمی در طول دوران مدیریت، عنوان کرد: من نمی‌توانم اظهارنظر قطعی کنم اما می‌توان گفت ایشان از همان اول خوش‌قدم بودند که با ورودشان تراکتور قهرمان جام حذفی شد و از طرفی هم عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند به قهرمانی نیم‌فصل برسند اما ممکن است عده‌ای انتظاراتشان بیش‌تر از تلاش‌های آقای نظمی باشد.

در روزهای اخیر برخی عوامل تأثیرگذار با من تماس گرفتند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در روزهای اخیر پیشنهاد بازگشت به مدیریت تراکتورسازی را دریافت کرده است یا نه، اظهار کرد: خیر همه این مسائل گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است البته در روزهای اخیر برخی از عوامل تأثیرگذار با من تماس گرفته‌اند.

مدیرعامل اسبق تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ولی هیچ صحبت رسمی دراین‌باره با من نشده است و هیچ تماسی از طرف هیئت‌مدیره یا سردار کریمیان با من نشده است.

جعفری در مورد این‌که آیا تمایل به حضور مجدد در تراکتورسازی دارد یا خیر گفت: من معتقدم اول‌ازهمه باید آقای نظمی برگردند ولی اگر خودشان نخواستند برگردند یا هیئت‌مدیره نخواهد دوباره ایشان را برگرداند، باید از فردی که باتجربه‌تر و قوی‌تر از من است استفاده شود.

برای بازگشت به تراکتورسازی اختیار تام می‌خواهم

عضو شورای شهر تبریز تأکید کرد: اما اگر به بنده رجوع شود اول ابتدا بررسی می‌کنم چه عواملی موجب جدایی آقای نظمی شد و اگر ببینم من هم در این مخمصه‌ها گیر خواهم کرد قطعاً موافقت نمی‌کنم اما درهرحال اگر هم برگردم مثل شرایط قبل عمل می‌کنم یعنی باید اختیار تام داشته باشم و بتوانم تصمیم‌گیری کنم تا تیم را به اوج برسانم.

وی افزود: من فکر می‌کنم تراکتور پتانسیل قهرمانی را دارد و آقای خطیبی هم تجربیات لازم را هم در اختیاردارند و اگر احساسات بر مسائل فنی غلبه نکند می‌توان به قهرمانی هم رسید اما کمی در برخی موارد ازجمله دروازه‌بان و خط دفاعی نیاز به تغییر وجود دارد که فکر می‌کنم تا هفتم دی فرصت هست که از وضعیت موجود استفاده کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    تنها راه خروج از بحران تیم همینه که سردار نظمی به تیم برگرده یادمون نره تنها جام تیمو سردار نظمی گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس