کد خبر 368144
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹

در شبی که شاگردان لوئیز فن‌خال در اولدترافورد بر استوک‌سیتی غلبه کردند سرخپوشان مرسی‌ساید هم لسترسیتی را شکست دادند.

به گزارش مشرق، هفته چهاردهم لیگ برتر شب گذشته (سه‌شنبه) با شش دیدار آغاز شد که تیم‌های منچستریونایتد، لیورپول، سوانزی، استون‌ویلا و وستهام مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در یکی از این بازی‌ها منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر یک از سد استوک‌سیتی گذشت و چهارمین برد پیاپی‌ خود را کسب کرد. برای شیاطین سرخ در این دیدار مروان فلینی (21) و خوان ماتا (59) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان توسط استیون ‌انزونزی (39) باز شد. منچستریونایتد که در این بازی وین رونی را در اختیار نداشت با این برد 25 امتیازی شد و جایگاه چهارمی‌اش را استحکام بخشید.

لیورپول هم مقابل میزبانش، لسترسیتی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. برای بندرنشینان آدام لالانا (27)، استیون جرارد (54) و جردن هندرسون (84) گلزنی کردند و در مقابل تنها گل لستر را سیمون مینولت (22) به ثمر رساند. در دقیقه 64 وست مورگان از لستر با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. شاگردان برندان راجرز با این برد خارج از خانه 20 امتیازی شدند و به مکان هشتم جدول 20 تیمی لیگ برتر صعود کردند.

در سایر دیدارهای برگزارشده نتایج زیر رقم خورد:

برنلی یک- نیوکاسل یک

سوانزی 2- کوئینز پارک‌رنجرز صفر

کریستال‌پالاس صفغر- استون‌ویلا یک

وست‌برومویچ یک- وستهام 2

پرونده این هفته از رقابت‌ها امشب (چهارشنبه) با بازی‌های زیر بسته می‌شود:

آرسنال- ساوتهمپتون
چلسی- تاتنهام
اورتون- هال‌سیتی
ساندرلند- منچسترسیتی

در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و ساوتهمپتون به ترتیب با 33، 27 و 26 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس