فراخوان سوگواره فیلم و عکس اربعین 1436


حسینیه مشرق - امام صادق(ع) درباره ثواب زیارت امام حسین(ع) با پای پیاده می‌فرماید: کسى که با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) برود، خداوند به هر قدمى که برمى‏‌دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو مى‏‌فرماید و یک درجه مرتبه‌‏اش را بالا مى‏‌برد، وقتى به زیارت رفت، حق تعالى دو فرشته را موکل او مى‏‌فرماید که آنچه خیر از دهان او خارج می‌شود را نوشته و آنچه شر و بد است را ننویسند و وقتى برگشت با او وداع کرده و به وى مى‏‌گویند: اى ولىّ خدا! گناهانت آمرزیده شد و تو از افراد حزب خدا و حزب رسول او و حزب اهل‌بیت رسولش هستی، به خدا قسم! هرگز تو آتش را به چشم نخواهی دید و آتش نیز هرگز تو را نخواهد دید و تو را طعمه خود نخواهد کرد. (کامل الزیارات ص134)

فراخوان سوگواره فیلم و عکس اربعین 1436

در همین راستا، پایگاه خبری - تحلیلی مشرق، نخستین سوگواره فیلم و عکس اربعین 1436 را با هدف شناخت و ترویج فرهنگ پیاده‌روی اربعین حسینی و ثبت آثار خلاقانه با دوربین و تلفن همراه برگزار می‌کند. در ایام اربعین، آثار ارسالی زائران پیاده‌روی اربعین حسینی در سال جاری، در سه بخش عکس و فیلم و خاطره مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت و به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

به نفر اول، مبلغ 10.000.000 میلیون ریال معادل یک میلیون تومان و به نفرات دوم و سوم، هر یک مبلغ 5000.000 میلیون ریال معادل پانصد هزار تومان اهدا خواهد شد.


شرایط عمومی شرکت در فراخوان


- آثار دریافتی باید متعلق به پیاده‌روی اربعین سال 1393 باشد.

- علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل culture@mashreghnews.ir ارسال نمایند.

- شرکت‌کنندگان به همراه آثار خود باید نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شهر و استان محل سکونت و شماره تماس و توضیح مختصری در مورد عکس خود را ارسال نمایند.

- مهلت ارسال آثار از 15 آذر  تا 1 دی 1393

- داوری آثار توسط اساتید و هنرمندان شاخص انجام خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 0
    این مسابقه قابل تمدید نیست؟ من تازه امروز متوجه شدم. فرصت ارسال هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس