کد خبر 367856
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

بقایای اسکلت ۶ خون آشام در شمال غربی لهستان کشف شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در جریان یک پروژه کاوش در قبرستانی تاریخی در شمال غربی لهستان بقایای اسکلت شش خون آشام کشف شد که به طرز فجیعی کشته شده اند.

محققان با مقایسه دندانهای اجساد کشف شده با دندانهای دیگر اسکلتها و همچنین ضربات داس و چاقو که به مرگ آنها منجر شده به این نتیجه رسیدند که شش جسد کشف شده حدود 300 سال قدمت دارند.

کشف بقایای اسکلتهای این شش خون آشام در لهستان در شرایطی صورت می گیرد که چند ماه قبل نیز باستان‌ شناسان در جنوب شهر گلیوایس این کشور موفق به کشف اسکلت چهار خون آشام شدند که به طرز عجیبی دفن شده بودند.

این اسکلتها که به قرون وسطی تعلق داشتند متعلق به چهار مرد هستند که پس از شکنجه سر آنها برای اطمینان از اینکه دوباره زنده نشوند، قطع شده و بین دو پا قرار داده شده بودند.

پروژه کاوش در محل کشف بقایای اسکلت 6 خون آشام برای کشف دیگر آثار تاریخی همچنان ادامه دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    1 1
    مزخرفات مزخرفات مشرق بابا دیگه تو خجالت بکش از این مزخرفات گویی نوع دندان هاشون فرق میکرد عجب احمق هایی تو دنیا هستن فیلم های تخیلی رو واقعی میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس